דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

ההכנסות של פנדורה עלו ב-12% ל-3.8 מיליארד דולר

הרשת תפתח השנה 200 חנויות קונספט ברחבי העולם
חנות תכשיטים פנדורה סין
צילום: איריס הורטמן
קמעונאית התכשיטים פנדורה (Pandora) מסכמת שנה מצוינת: הכנסותיה של חברת התכשיטים הדנית ב-2017 עלו ב-12% ל-3.8 מיליארד דולר, כך דווח ב-IDEX Online. בשנת 2018, פנדורה צפויה להגדיל את ההכנסות ב-7%-10%, ולהוסיף כ-200 חנויות קונספט ברחבי העולם.   הכנסותיה של פנדורה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה עלו ב-13%, ההכנסות באמריקה עלו ב-4% (כולל צמיחה של 15% בארה"ב), וההכנסות באזור אסיה-פסיפיק עלו ב-25%. על פי הדיווח, ההכנסות ממכירת תכשיטי צ'ארם עלו ב-8% וההכנסות ממכירת צמידים עלו ב-8%.   עם זאת, פנדורה מזהירה כי הגידול בהכנסות ברבעון הראשון של 2018 יהיה "מעט נמוך מהטווח הצפוי של 7%-10%", וזאת בשל "התלות בחדשנות של מבחר המוצרים".   מנכ"ל פנדורה, אנדרס קולדינג פריס (Anders Colding Friis), אמר כי "2017 הייתה שנה מאתגרת ומלאת אירועים עבור פנדורה. הגדלנו את ההכנסות ב-15% במונחי מטבע מקומי, בזכות ביצועים חזקים של הרשת הקמעונאית של פנדורה, וגידול דו-ספרתי במונחי מטבע מקומי לרוחב כל קטגוריות המוצרים".    

תגיות: תכשיטים, פנדורה, תכשיטים בארה"ב, תכשיטי אופנה, תכשיטים באירופה, תכשיטים באסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך