דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

ירידה במכירות התכשיטים של פנדורה

הביצועים נחלשו באמריקה ובאסיה-פסיפיק
חנות תכשיטים פנדורה סין
צילום: איריס הורטמן
מותג התכשיטים הדני פנדורה (Pandora) מדווח על ירידה שנתית של 1% בהכנסות, שהסתכמו ב-809 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה, כך דווח ב-Gem Konnect. רווחי החברה לפני מס הסתכמו ב-263.4 מיליון דולר, לעומת 297 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017.   הסיבה העיקרית לנתונים המאכזבים היא ירידה של 9% בהכנסות באזור אסיה-פסיפיק, ושל 16% בהכנסות של פנדורה באמריקה. עם זאת, ההכנסות במזרח התיכון, אירופה ואפריקה רשמו עלייה של 15%.   מפנדורה נמסר כי החברה "נוקטת בצעדים כדי לחזק את המכירות בשוק הסיני", ומתמודדות בעיקר עם "השוק האפור, הכולל ייבוא מוצרים משווקים אחרים, ומכירתם אונליין בסין". פנדורה מסרה גם כי השווקים בבריטניה ובארה"ב רשמו ביצועים חלשים, בשל ירידה במספר הקונים במרכזי הקניות, והיעדר מוצרים חדשים מצד החברה.   מוקדם יותר השנה, מסרה פנדורה כי בכוונתה להתמודד עם היחלשות הצמיחה בארה"ב ב-2017 ועם "היעדר החדשנות" הנוכחי, על ידי הכפלת מספר ההשקות של מוצרים חדשים עד שנת 2022.    

תגיות: תכשיטים, פנדורה, תכשיטים בארה"ב, תכשיטי אופנה, תכשיטים באסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך