דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

פוראברמארק של דה בירס מתרחב לשווקים מרכזיים באירופה

מותג היהלומים ייכנס לשוק הגרמני, ומקדם שיתופי פעולה באיטליה וצרפת
פוראברמארק יהלום דה בירס
צילום: De Beers
חברת היהלומים דה בירס (De Beers) הודיעה ביום חמישי (22 במרץ) כי מותג היהלומים של החברה, פוראברמארק (Forevermark), נכנס לשוק הגרמני, ו"מצוי בדיונים מתקדמים עם שותפים פוטנציאליים בצרפת ואיטליה". מדה בירס נמסר עוד כי "ההתרחבות לשווקים חדשים באירופה מגיעה בהמשך לביצועים עולמיים מוצלחים במהלך 2017, וב-2018 עד כה". בשנה שעברה, נרשמה עלייה של 19% במספר היהלומים שמכר המותג ברחבי העולם.   על פי הדיווח, פוראברמארק חברה בגרמניה להיינץ מאייר (Heinz Mayer), המתמחה בתכשיטי יהלומים. בצרפת, פוראברמארק מנהלת "דיונים מתקדמים" עם Groupe Marcel Robbez Masson, ובאיטליה החברה דנה בשיתוף פעולה אפשרי עם חברת World Diamond Group.   מנכ"ל פוראברמארק, סטפן לוסייה (Stephen Lussier), אמר כי "[...] לזרם המטיילים באירופה, המגיעים משווקי צרכנות מרכזיים כמו ארה"ב, סין, הודו ויפן, יש השפעה חשובה על בחירת המותג, והגברת נראות המותג ביעדים מובילים באירופה היא צעד חזק קדימה, שבא בעקבות ההצלחה שנרשמה ב-2017".    

תגיות: תכשיטי יהלומים, דה בירס, תכשיטי יוקרה, פוראברמארק, תכשיטים באירופה

עוד כתבות שיעניינו אותך