דלג לתוכן המרכזי
חדשנות בבורסה ליהלומים
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

שת”פ אסטרטגי בין ג’מפיינד וקהילת התכשיטנים פוליגון

קמעונאים יוכלו להציג מיידית יותר מ-100 אלף יהלומים בכל אתר
יהלום מחשב יהלומים אינטרנט
צילום: Piotr Zajda / shutterstock.com

אתר פוליגון (Polygon), המשמש כקהילה וזירת מסחר אונליין לתכשיטנים, הודיע על שיתוף פעולה שיווקי ואסטרטגי עם חברת האינטרנט ג’מפיינד (GemFind), המבצעת אינטגרציה של מערכות שיווק דיגיטליות ושירותי ווב נוספים.

 

בהודעה לעיתונות, מסרה פוליגון כי “ג’מפיינד תציע לחברי פוליגון חבילות בלעדיות לאתרים, ומחירים מיוחדים על שירותי שיווק דיגיטלי, כולל פיד למוצרים ולכלי מדיה חברתית, שירותי SEM/SEO, שירותי מיקום, מייל, תוכן ועוד”. חבילות האתר “ישלבו גם את נתוני היהלומים הווירטואליים של פוליגון, ויאפשרו לקמעונאים להציג מיידית יותר מ-100 אלף יהלומים לא משובצים באתר שלהם”.

 

מייסד ומנכ”ל ג’מפיינד, אלכס פטנאט (Alex Fetanat), מסר כי “בשוק של ימינו, צרכנים מחפשים מוצרים לפני שהם הולכים לחנות, כך שנוכחות דיגיטלית ונראות אונליין חשובות מאוד לכל עסק […]”.

 

מנהלת השיווק של פוליגון, לינדסי ווטקין (Lindsay Watkin), הוסיפה כי “שיתוף הפעולה יציע לחברינו לא רק חבילות אקסקלוסיביות וחיסכון, אלא גם הזדמנות ללמוד ולתקשר עם מומחים בתחום”.

 

 



תגיות: תכשיטים אונליין, תכשיטים, תכשיטנים

עוד כתבות שיעניינו אותך