דלג לתוכן המרכזי
International diamond week Israel 2020
the israel diamond industry logo

ענקית התכשיטים פנדורה מסכמת שנה מאתגרת

המכירות באותן נקודות מכירה ירדו ב-8%
תכשיטי אופנה פנדורה
צילום: Iris Hortman

ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora) מפרסמת תוצאות לא סופיות לשנת 2019, המצביעות על כך שהחברה עמדה בתחזיות המכירות השנתיות שפרסמה.

 

חנות פנדורה בהונג קונג
צילום: TungCheung

ברבעון הרביעי, מכירות התכשיטים באותן נקודות מכירה ירדו ב-4%, וכן רשמו ירידה של 8% במהלך השנה כולה. הנתונים הינם בהתאם לתחזיות שפרסמה פנדורה בתחילת 2019. ברבעון הרביעי נרשמה ירידה של 1% בצמיחה האורגנית במכירות, ובמהלך השנה כולה נרשמה ירידה של 8%. מפנדורה נמסר כי “מגמה שלילית צפויה במכירות באותן נקודות מכירה גם במהלך 2020. בנוסף, שולי הרווח התפעולי (EBIT) ב-2020, להוציא עלויות ארגון מחדש, צפויים להיות נמוכים מאלו שנרשמו ב-2019”.

 

פנדורה מילי בובי בראון
צילום: Pandora

באוגוסט 2019, פנדורה חשפה את הזהות הוויזואלית החדשה של המותג, עיצוב החנויות, המוצרים ושיתופי הפעולה, וביצעה את “השקעת השיווק הגדולה בהיסטוריה של החברה”.

 

 



תגיות: פנדורה, תכשיטי אופנה, תכשיטים באירופה, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך