דלג לתוכן המרכזי
יריד כחול לבן
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

עלייה בהכנסות סיגנט ממכירות תכשיטים ברבעון הראשון

צופה רבעון שני מאתגר יותר
חנות של תכשיטי קיי
צילום: Newscast

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון של שנת הכספים 2019, שהסתיים ב-5 במאי, ובמהלכו נרשמה עלייה של 5.5% בסך המכירות. על פי דיווח ב-Gem Konnect, מכירות התכשיטים של סיגנט הסתכמו ברבעון החולף ב-1.48 מיליארד דולר.

 

סיגנט הותירה את התחזיות לשנת הכספים 2019 בעינן. החברה צופה כי מכירות התכשיטים השנה יסתכמו ב-5.9-6.1 מיליארד דולר, וכי המכירות באותן חנויות ירשמו ירידה חד-ספרתית בשיעור נמוך עד בינוני.

 

מנכ”לית סיגנט, וירג’יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), אמרה כי “[…] ברבעון הראשון של השנה, ראינו סימני התייצבות בסך המכירות שלנו, והשגנו שוב גידול דו-ספרתי במכירות אונליין. במבט קדימה, אנו צופים כי ההכנסות ברבעון השני יושפעו מכך שמדובר בתקופה קשה יותר של השנה להשוואת מכירות באותן חנויות, בשל שינויים בלוח השנה […]”.

 

בחודש מרץ, סיגנט פרסמה את תוצאותיה ברבעון הרביעי של שנת הכספים הקודמת, שהצביעו על נתוני מכירות מאכזבים. בהמשך לכך, פרסמה סיגנט תכנית תלת-שנתית מקיפה, שנועדה להחזירה למסלול צמיחה. סיגנט דיווחה אז על תכנית בשם “Signet Path to Brilliance”, שתקדם שלוש מטרות: גידול במסחר האלקטרוני, יכולות רב-ערוציות, וחדשנות במבחר המוצרים וחוויית הקנייה בחנויות. כחלק מן התכנית, סיגנט צופה לסגור יותר מ-200 חנויות עד סוף שנת הכספים 2019.

 

 



תגיות: תכשיטי יוקרה, סיגנט, תכשיטים בארה"ב, תכשיטים באירופה

עוד כתבות שיעניינו אותך