דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

סיגנט: עלייה משמעותית במכירות התכשיטים ברבעון הראשון

המכירות מחוץ לארה"ב הוכפלו
חנות תכשיטים זיילס סיגנט
צילום: Andriy Blokhin / shutterstock.com

ענקית התכשיטים האמריקאית סיגנט (Signet) מדווחת כי המכירות ברבעון הראשון של שנת הכספים 2023 הסתכמו בכ-1.8 מיליארד דולר, עלייה שנתית של 8.9% לעומת הרבעון הראשון של שנת הכספים 2022, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

החברה מדווחת גם על זינוק שנתי של 91.6% במכירות בשוק הבינלאומי, שהסתכמו ב-110 מיליון דולר. המכירות באותן חנויות זינקו ב-102.6% לעומת רבעון הראשון של שנת הכספים הקודמת – נתון שלדברי החברה משקף את ההגבלות על פתיחת חנויות בשנה הקודמת, מחיר ממוצע גבוה יותר של עסקאות, ועלייה במספר העסקאות.

 

מנכ”לית סיגנט, וירג’יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), מסרה בתגובה כי “הביצועים החזקים של סיגנט ברבעון החולף משקפים את הביצועים המוצלחים של הצוות שלנו, ואת הגמישות שלנו נוכח השינויים בענף הקמעונות. ייצרנו צמיחה של קרוב ל-9%, כולל גידול אורגני של 2.6% במכירות, שהתאפשר בזכות מצב המלאי הבריא שלנו, יכולות המסחר ושיווק מבוסס-דאטה […]”.

 

חנות תכשיטים קיי סיגנט
צילום: J. Michael Jones / shutterstock.com

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, סיגנט, תכשיטים בארה"ב, מכירות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך