חנות תכשיטים זיילס סיגנט

סיגנט מסכמת את שנת הכספים 2020: מכירות התכשיטים ירדו, המכירות אונליין זינקו

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) מפרסמת את נתוניה הפיננסיים ב-52 השבועות ("שנת הכספים") שהסתיימו ב-1 בפברואר 2020, שבהן נרשמה ירידה במכירות בחנויות, לצד זינוק במכירות התכשיטים אונליין.

 

חנות תכשיטים ג'ארד סיגנט
צילום:Eric Glenn / shutterstock.com

על פי הדיווח ב-Rough&Polished, המכירות של סיגנט הסתכמו בשנת הכספים החולפת ב-6.1 מיליארד דולר – ירידה של 110 מיליון דולר (1.8%) לעומת שנת הכספים 2019. המכירות באיקומרס, לעומת זאת, הסתכמו ב-750.4 מיליון דולר – עלייה שנתית של 10%, וזינוק של יותר מפי 2 ממכירות התכשיטים אונליין לפני 3 שנים. 

 

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), מסרה בתגובה כי סיגנט סיפקה את "ביצועיה הטובים ביותר בעונת החגים מזה 4 שנים. עם כניסתנו לשנת הכספים 2021, המומנטום של עונת החגים נמשך מבחינתנו, כולל תקופת מכירות חזקה לרגל וולנטיינ'ס דיי […]"

 

חנות תכשיטים קיי סיגנט
צילום:J. Michael Jones / shutterstock.com

סיגנט מסרה עוד כי בשל ההתפשטות העולמית של וירוס הקורונה, החברה "נוקטת בפעולות מיידיות על מנת להגביר את גמישותה הפיננסית", ובהן "צמצום שעות עבודה, חופשות וצמצום ההוצאות על שכר הצוותים ומרכזי התמיכה", לאחר שסגרה זמנית את כל החנויות בצפון אמריקה. החברה לא מסרה תחזית בנוגע להכנסותיה ב-2021, אך ציינה כי פעילויותיה אונליין יימשכו כמתוכנן. 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן