דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

סיגנט: מכירות התכשיטים בעונת החגים “נמוכות מהתחזית”

מכירות התכשיטים אונליין המשיכו להתחזק
תכשיטי יוקרה יהלומים זיילס
צילום: Iris Hortman
עונת חגים לא עליזה עברה על ענקית התכשיטים סיגנט (Signet): מנתוני המכירות בתשעת השבועות של עונת החגים, שהסתיימו ב-5 בינואר, עולה כי מכירות התכשיטים של סיגנט רשמו ירידה שנתית של 2.5% והסתכמו ב-1.8354 מיליארד דולר, כך דווח ב-Rough&Polished.   על פי הדיווח, מכירות התכשיטים באותן חנויות התכווצו ב-1.3%, ואילו מכירות התכשיטים אונליין עלו ב-5.6% ל-222.3 מיליון דולר. מסיגנט נמסר כי הירידה בביקוש נבעה מביקוש נמוך מהצפוי לקולקציית המורשת (legacy) של החברה, לצד מכירות חיוביות של קולקציות תכשיטי היוקרה של דיסני (Disney), וורה וונג (Vera Wang) ונייל ליין (Neil Lane). ענקית התכשיטים מסרה עוד כי הכנסותיה ברבעון הרביעי עלולות לרדת ל-2.14-2.16 מיליארד דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 2.17-2.22 מיליארד דולר.   מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), ציינה כי "הביצועים בעונת החגים לא עמדו בציפיות שלנו. תוצאות אלו בעונת החגים מחזקות את הצורך מבחינתנו לפעול מהר יותר לשיפור ביצועינו הפיננסיים והתפעוליים".    

תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, יהלומים בארה"ב, תכשיטים בארה"ב, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך