מכירות השעונים והתכשיטים בארה"ב צמחו בנובמבר בשיעור נמוך יותר לעומת החודשים הקודמים, כך דווח באתר IDEX Online.
על פי הפרסום, מכירות השעונים והתכשיטים התחזקו בשיעור שנתי של 5.8%, לעומת 9.7% באוקטובר ו-10.1% בספטמבר, כך עולה מנתונים עדכניים של משרד המסחר האמריקאי. מכירות התכשיטים עלו ב-5.7%, ומכירות השעונים עלו ב-6.3%.
הנתונים מצביעים על המשך המגמה החיובית במהלך 2024, שבמהלכו נרשמה צמיחה של 2.6% לפחות מדי חודש. את הצמיחה הובילו במידה רבה קמעונאיות ענק כמו אמזון, קוטסקו ו-וולמארט, שמכרו 66% מכלל התכשיטים והשעונים בארה"ב.
מכירות התכשיטים בארה"ב צמחו ב-5.1% ברבעון הראשון של 2024, ב-4.4% ברבעון השני, וב-8.3% ברבעון השלישי. המגמה נותרה חיובית גם בנובמבר, למרות שקצב הצמיחה האט. נובמבר היה החודש ה-14 ברציפות שבו נרשמה עלייה במכירות התכשיטים והשעונים בארה"ב, אחרי תקופה ארוכה של ירידה במכירות, מסוף 2022 ובמהלך רוב שנת 2023.