טבעת יהלום בעונת החגים

ויזה: מכירות התכשיטים התחזקו, סך המכירות בעונת החגים עלו ב-5%

המכירות הקמעונאיות בארה"ב התחזקו בעונת החגים הנוכחית ב-4.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, בזכות שיפור באמון הצרכן, כך קובע דוח של חברת ויזה, כפי שדווח ב-Rough&Polished.

 

על פי הדיווח, קטגוריית הביגוד והאקססוריז, הכוללת גם תכשיטים, הייתה אחת המובילות, לאחר שרשמה צמיחה שנתית של 5%. זהו שיפור ניכר לעומת צמיחה של 2.4% אשתקד.

 

ויזה מסרה עוד כי 77% מההוצאות לרגל עונת החגים היו בחנויות פיזיות, שרשמו עלייה של 4.1% במכירות לעומת עלייה קלה של 1.6% בלבד ב-2023. מנגד, רק 23% מהעסקאות בוצעו אונליין – עלייה שנתית של 7%, וירידה לעומת צמיחה של 10% לפני שנה.

 

ויזה גם דיווחה כי מספר העסקאות החשודות שנחסמו עלה כמעט פי 2 מהלך בלאק פריידי וסייבר מאנדיי השנה.

 

הכלכלן הראשי של ויזה, וויין בסט (Wayne Best), אמר כי "בעונת החגים הזו אנו רואים שאמון הצרכן מתחזק, והקונים שילבו חוויות בחנויות ואונליין, כדי לרכוש מתנות ולחגוג עם יקיריהם. הגידול בהוצאות משקף את הגמישות של הצרכנים ושל הקמעונאים, ומדגיש את מצבה הבריא של הכלכלה".

 

הדו"ח עקב אחר המכירות הקמעונאיות בארה"ב לאורך שבעה שבועות, החל מ-1 בנובמבר 2024.

 

קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן