מרכז קניות יוקרתי בעונת החגים

ארה"ב: ההוצאות על תכשיטים עלו ב-4% בעונת החגים

הוצאות הצרכנים האמריקאים על תכשיטים במהלך עונת החגים הנוכחית עלו ב-4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מסקר SpendingPulse של מאסטרקארד. זאת, לעומת ירידה שנתית של 2% במכירות התכשיטים בעונת החגים של 2023, כפי שדווח ב-IDEX Online.

 

סך ההוצאות בכל הקטגוריות עלו ב-3.8% בין ה-1 בנובמבר וה-24 בדצמבר, כך עולה מנתונים לא סופיים שפורסמו. הנתונים כוללים רכישות אונליין ובחנויות, בכל סוגי התשלום, להוציא רכישות של כלי רכב. זהו שיפור לעומת אשתקד, אז נרשמה עלייה שנתית של 3.1% בסך המכירות.

 

המחקר מצביע על כך ש-10% מכלל ההוצאות בתקופה זו, נרשמו בחמשת הימים האחרונים שלה. העלייה החדה ביותר בהוצאות נרשמה במסעדות, בשיעור של 6.3%. הקטגוריה שרשמה את הביצועים החלשים ביותר הייתה ביגוד בחנויות, עם ירידה של 0.2% במכירות.

 

חנות תכשיטים יהלומים מכירות

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן