דלג לתוכן המרכזי
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

זינוק במכירות התכשיטים של צ’או טאי פוק

העלייה בזכות התייצבות הביקוש ועלייה במספר התיירים מסין
חנות של צ'או טאי פוק
צילום: iris Hortman

ענקית התכשיטים מהונג קונג צ’או טאי פוק (Chow Tai Fook) רשמה הכנסות של 3.8 מיליארד דולר במחצית הראשונה של שנת הכספים 2019, שהסתיימה ב-30 בספטמבר – עלייה שנתית של 20% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך דווח ב-Gem Konnect.

 

חברת התכשיטים מסרה כי העלייה נובעת מ”התייצבות הביקוש הצרכני וחידוש תנועת התיירים מסין”. עוד נמסר כי “התאוששות כלכלית עקבית ושיפור בסנטימנט הצרכני” סייעו לעסקי התכשיטים הקמעונאים, וכי הביצועים בהונג קונג ובמקאו צמחו בהתמדה במחצית הראשונה של שנת הכספים, “בזכות התעוררות הביקוש לשם צריכה מקומית, והתאוששות התיירות מסין”.

 

בששת החודשים המדוברים, פתחה ענקית התכשיטים 237 נקודות מכירה, וכעת בידיה 2,822 נקודות למכירת תכשיטים. יו”ר צ’או טאי פוק, הנרי צ’נג (Henry Cheng), ציין כי החברה שומרת על תחזית אופטימית לשטווח הבינוני עד הארוך בשוק התכשיטים, בזכות השינויים בשוק הסיני.

 

 



תגיות: הונג קונג, תכשיטים בסין, צ'או טאי פוק, תכשיטים באסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך