דלג לתוכן המרכזי
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

זינוק חד במכירות התכשיטים אונליין של סיגנט

מכירות התכשיטים עלו בכל הסגמנטים
תכשיטי יוקרה יהלומים זיילס
צילום: Iris Hortman

חברת התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה כי ברבעון השלישי של השנה (13 השבועות שהסתיימו ב-3 בנובמבר) רשמה עלייה שנתית של 3% במכירות, שהסתכמו ב-1.19 מיליארד דולר, כך דווח ב-Gem Konnect. מכירות התכשיטים אונליין של החברה, כולל באתר ג’יימס אלן (James Allen) הסתכמו ברבעון החולף ב-125 מיליון דולר, לאחר שרשמו זינוק שנתי חד של 54.9%. המכירות באתר ג’יימס אלן עלו במהלך הרבעון ב-13.6% והסתכמו ב-52.5 מיליון דולר.

 

ענקית התכשיטים מסרה כי המכירות אונליין “עלו בכל הסגמנטים, והיוו כ-10.5% מכלל המכירות ברבעון השלישי”, עלייה לעומת 7% מכלל המכירות ברבעון השלישי של 2017. מנכ”לית סיגנט, וירג’יניה דרוסוס (Virginia Drosos), מסרה בתגובה כי “ברבעון השלישי רשמנו צמיחה חיובית במכירות באותן חנויות, חזרנו למכירות חיוביות באותן חנויות של קיי (Kay), רשמנו מומנטום נוסף במכירות של פירסינג פגודה (Piercing Pagoda) וזיילס (Zales), וכן עליות דו-ספרתיות במכירות אונליין”.

 

סיגנט מסרה כי תחזיות המכירות לשנה כולה נעות בין 6.26 מיליארד דולר ל-6.31 מיליארד דולר, ונותרו פחות או יותר ללא שינוי לעומת התחזית הקודמת. בתחזית הקודמת, החברה העריכה כי המכירות ינועו בין נפח המכירות אשתקד לירידה של 1.5%, ואילו בתחזית הנוכחית, המכירות ינועו בין נפח המכירות אשתקד, לצמיחה של 1%.

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, סיגנט, יהלומים באינטרנט

עוד כתבות שיעניינו אותך