דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

ענקית היוקרה LVMH רשמה “ביצועים מצוינים” ב-2018

מכירות מוצרי היוקרה רשמו עלייה שנתית של 10%
לואי ויטון טוקיו יפן
צילום: Iris Hortman
קבוצת מוצרי היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) מדווחת כי הכנסותיה במהלך 2018 רשמו עלייה שנתית של 10%, והסתכמו ב-46.8 מיליארד אירו (כ-53 מיליארד דולר).   על פי הדיווח, בשנה שעברה נרשמה "צמיחה מתמשכת באירופה, בארה"ב, באסיה וביפן", וכן "שנה מצוינת לבולגרי (Bvlgari) והתקדמות חיובית של הובלוט (Hublot) וטאג הוייר (TAG Heuer)". ההכנסה מפעילויות חוזרות הסתכמה אשתקד ב-10 מיליארד אירו (כ-11.5 מיליארד דולר) - עלייה שנתית של 21%.   יו"ר ומנכ"ל LVMH, ברנרד ארנו (Bernard Arnault), אמר בתגובה כי "LVMH רשמה שנת שיא נוספת, הן בהכנסות והן בתוצאות [...] בסביבה שעודנה חסרת-ודאות, אנו סומכים על המשיכה של המותגים שלנו, ועל הגמישות של הצוותים שלנו, על מנת לחזק פעם נוספת ב-2019 את מעמדנו המוביל בעולם המוצרים האיכותיים".    

תגיות: תכשיטי יוקרה, לואי ויטון, LVMH, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך