דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

כריסטי’ס מציינת 25 שנה למעמדה כמובילה העולמית במכירות תכשיטים

המכירות הסתכמו ביותר מ-4 מיליארד דולר במחצית הראשונה של 2018
טבעת ספיר רוקפלר
צילום: כריסטיס
בית המכירות הפומביות כריסטי'ס (Christie’s) הודיע בשבוע שעבר (12 בדצמבר) כי שמר על מעמדו כמוביל המכירות בשוק התכשיטים, זו השנה ה-25 ברציפות, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות מטעם החברה.   כריסטי'ס ציינה בהודעה לעיתונות בין היתר את המכירות הפומביות ההיסטוריות שנערכו השנה (כולל מכירת תכשיטים מקולקציית פגי ודיוויד רוקפלר), מכירות של פריטים גדולים (כולל מכירת Winston Pink Legacy ושרשרת פיקוק), ואת העלייה בהשתתפות במכירות אונליין, אם כי לא מסרה נתונים.   במחצית הראשונה של 2018, כריסטי'ס דיווחה כי המכירות הפומביות שלה בעולם, באופן פרטי ודיגיטלי, הסתכמו ב-2.97 מיליארד ליש"ט (4.04 מיליארד דולר). כריסטי'ס פועלת כיום ב-46 מדינות, ומפעילה 10 חדרי מכירות ברחבי העולם - בלונדון, ניו יורק, פריז, ז'נבה, מילאנו, אמסטרדם, דובאי, ציריך, הונג קונג ושנחאי.    

תגיות: תכשיטי יהלומים, כריסטיס, מכירה פומבית, תכשיטי יוקרה

עוד כתבות שיעניינו אותך