דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

מחקר: 45% מטבעות האירוסין מעוצבות בהתאמה אישית

יהלומים ממשיכים להוביל את שוק החתונות האמריקאי
טבעת יהלום אירוסין נישואין
צילום: Peter Bernik / shutterstock.com

קרוב למחצית (45%) מטבעות האירוסין שנמכרות כיום בארה"ב כוללות אלמנטים של עיצוב בהתאמה אישית, כך עולה ממחקר שוק התכשיטים והאירוסין לשנת 2019, שפרסם לאחרונה אתר The Knot, הבוחן מדי שנה את ההעדפות של צרכנים אמריקאים.

 

על פי הדיווח ב-IDEX Online, כ-31% מטבעות האירוסין הללו מעוצבות לחלוטין בהתאמה אישית, ועיצובן של 51% מהן מבוסס על טבעת קיימת, ותוספת של אלמנטים בבחירה אישית. כ-86% מהקונים רוכשים טבעת חדשה לרגל האירוסין.

 

חתן כלה
צילום:Tomislav Pinter, shutterstock.com

עוד עלה מהמחקר כי זוגות כיום נותנים עדיפות לעלות ולאיכות הטבעת, יותר מאשר לגודלה. 40% מהם רוכשים את הטבעת אצל קמעונאי תכשיטים מקומיים, ו-30% רוכשים את הטבעת ברשתות תכשיטים ארציות. יהלום הוא האבן המרכזית כמעט בכל הטבעות, כאשר הבחירות הפופולריות ביותר הן ליטוש פרינסס או מרובע (14%), אובל (14%), קושן (9%) או טיפה (5%).

 

תכשיטן טבעת יהלומים תכשיטים
צילום: SeventyFour / shutterstock.com

עוד צוין כי ליותר ממחצית מהזוגות חשוב שהיהלום בטבעת נכרה באופן אתי, ו-15% מהם אמרו שיעדיפו יהלומי מעבדה. קרוב ל-25% מהנשאלים ציינו כי הם מחפשים יחד את טבעת האירוסין המושלמת. 

 

 



תגיות: טבעת יהלום, תכשיטי נישואין, ליטוש יהלומים, טבעת אירוסין

עוד כתבות שיעניינו אותך