דלג לתוכן המרכזי
Israeli Diamond Industry
the israel diamond industry logo

דה בירס: צרכני התכשיטים בארה”ב עדיין מעדיפים חנויות על האונליין

מחקר חדש על הרגלי הקניות בצל הקורונה
חנות תכשיטים פוראברמארק סין
צילום: Forevermark

קבוצת דה בירס (De Beers) מפרסמת את דוח תובנות היהלומים ‘Flash’ השני, אשר “מדגיש את תחושת האופטימיות בקרב קמעונאי תכשיטי יהלומים לקראת הרבעון הרביעי” של השנה, לדברי החברה.

 

המחקר, המבוסס על סקר בהשתתפות 500 בגירים אמריקאים, מעלה כי מעל 62% מהצרכנים בארה”ב מעדיפים לרכוש תכשיטי יהלומים בחנות פיזית על פני אונליין, כל עוד זה נעשה בסביבה בטוחה. דה בירס מסרה כי אפילו בקרב מילניאלס וצעירים מדור ה-Z, הבקיאים יותר בטכנולוגיה, 59% מהנשאלים מעדיפים את החוויה בחנות על פני קניות אונליין.

 

קניון חנויות תכשיטים קורונה
צילום: Syda Productions / shutterstock.com

המחקר, המדגיש חששות בנוגע לקורונה, מצביע גם על החשיבות הקריטית של אמצעי בטיחות בנושא בריאות והיגיינה, על מנת להבטיח כי צרכנים ירגישו בנוח להיכנס לחנויות ולבצע קניות.

 

חנויות כלבו נתפסו כערוץ האמין ביותר למתן אמצעי בטיחות הולמים (39% מהצרכנים), וחנויות תכשיטים הגיעו למקום השני במידת האמינות (21%).

 

שלושת אמצעי הזהירות החשובים ביותר בחנויות הן הגבלת מספר הצרכנים בחנות (68%), חומרים מחטאים לידיים (66%) ואנשי צוות העונדים מסיכות וכפפות בכל עת (64%).

 

קורונה חיטוי תכשיטים יהלומים
צילום: Patcharanan / shutterstock.com

מנכ”ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), מסר כי “הצרכנים אמנם מחפשים במסע לרכישת יהלום שילוב בין הדיגיטלי לפיזי, אך כשזה מגיע לקניות, הם עדיין מעדיפים את החוויה האישית בחנות, למרות המגיפה […]”.

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, דה בירס, תכשיטי יוקרה, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך