דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

ארה”ב: LVMH ופנדורה הצטרפו למועדון “מוכרות העל” בענף התכשיטים

נכנסו לעשיריה המובילה בדירוג המכירות השנתי של National Jeweler
חנות של לואי ויטון
צילום: Piero Cruciatti | Dreamstime.com

ענקית תכשיטי האופנה הדנית פנדורה (Pandora) וענקית היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) נכנסו ב-2021 לראשונה לרשימת 10 “מוכרות-העל” של תכשיטי ושעוני יוקרה בשוק האמריקאי, כך עולה מהסקירה השנתית של החברות המובילות במכירות התכשיטים בארה”ב, המתפרסמת במגזין National Jeweler.

 

הרשימה כוללת בסך הכל 38 רשתות קמעונאיות, שמכרו תכשיטים ושעונים בסכום של מעל 100 מיליון דולר בצפון אמריקה בשנה החולפת, כך דווח ב-IDEX Online. 

 

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) שמרה על המקום הראשון בצפון אמריקה, ואחריה וולמארט (Walmart), אמזון (Amazon) וקוסטקו (Costco) במקום השני, השלישי והרביעי בהתאמה – ללא שינוי מהרשימה של שנת 2020, וזאת אחרי שכולן רשמו עלייה במכירות.

 

פנדורה נכנסה השנה לראשונה לרשימת 10 החברות המובילות בצפון אמריקה, ונחתה ישר למקום ה-7, לעומת מקום 13 שנה קודם לכן, עם מכירות בשווי 1.05 מיליארד דולר במהלך 2021. ענקית היוקרה LVMH, שרכשה בשנה החולפת את טיפאני ושות’ (Tiffany & Co), זינקה מהמקום ה-21 בשנת 2020, למקום ה-8 אשתקד, לאחר שהכפילה ויותר את המכירות בצפון אמריקה, שהסתכמו ב-801.5 מיליון דולר. 

 

חנות תכשיטים פנדורה
צילום: Iris Hortman

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, LVMH, פנדורה, סיגנט, תכשיטים בארה"ב, מותגי יוקרה

עוד כתבות שיעניינו אותך