דלג לתוכן המרכזי
יריד כחול לבן
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

זינוק של 13% בהכנסות של פנדורה ברבעון השלישי

מותג התכשיטים הדני התחזק במיוחד באזור אסיה-פסיפיק
חנות תכשיטים פנדורה סין
צילום: איריס הורטמן

מותג התכשיטים הדני פנדורה (Pandora) רשם עלייה של 13% בהכנסות, אשר הסתכמו ב-809 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2017. לעלייה בהכנסות תרמה בעיקר “עלייה חזקה של 26% במכירות באזור אסיה-פסיפיק – בעיקר באוסטרליה ובסין – ועלייה נאה של 15% בשווקים של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA)”, כך דווח ב-Gem Konnect. גם בארה”ב נרשמה עלייה של 6% במכירות התכשיטים של פנדורה.

 

מפנדורה נמסר כי תנודות בשערי החליפין, וסופות ההוריקן שפגעו בארה”ב, צפויות לגרוע כ-23.4 מיליון דולר מסך המכירות. בהתאם לכך, תחזית ההכנסות השנתית של פנדורה עומדות כעת על כ-3.6-3.7 מיליארד דולר, בטווח הנמוך של התחזיות הראשוניות.

 

מנכ”ל פנדורה, אנדרס קולדינג פריס (Anders Colding Friis), מסר כי “התוצאות ברבעון השלישי היו בהתאם לציפיות שלנו, לאור השפעות חיוביות ושליליות כאחד של אותן התפתחויות […]”

 

פנדורה צפויה לפתוח בסך הכל למעלה מ-300 חנויות קונספט חדשות במהלך 2017. כ-50% מהן באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, כ-25% מהן באמריקה, וכ-25% באזור אסיה-פסיפיק.

 

 



תגיות: פנדורה, תכשיטים בארה"ב, תכשיטים בסין, תכשיטי אופנה, תכשיטים באירופה, תכשיטים באסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך