דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

NRF: אמריקאים צפויים לשבור את שיא ההוצאות בוולנטינ’ס דיי

מכירות התכשיטים צפויות להצטיין ולהסתכם ב-5.8 מיליארד דולר
יהלום לב אלרוסה רוסיה
צילום: Alrosa

האמריקאים צפויים לקבוע השנה “שיא חדש” בקניות לרגל ולנטיינ’ס דיי (חג האהבה), שיצוין ב-14 בפברואר 2020, כך עולה מסקר חדש של פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF). על פי הסקר, האמריקאים צפויים להוציא בממוצע 196.3 דולר על מתנות לוולנטיינ’ס דיי – עלייה שנתית של 21%. סך ההוצאות צפויות לעלות ב-32% ל-27.4 מיליארד דולר. 

 

גבר ואשה בחנות תכשיטים
צילום: Syda Productions

העלייה בהוצאות נובעת בעיקר ממצבם הכלכלי המשופר של הצרכנים, “ומגמה נמשכת של צרכנים הרוכשים יותר מתנות, כרטיסים, ממתקים ופרחים לחברים, בני משפחה, חברים לעבודה וחיות מחמד”. בחלוקה לפי גילאים, הצרכנים שיוציאו הכי הרבה בממוצע הם בני 35-44 (כ-358.78 דולר בממוצע), ואחריהם בני 25-34 (כ-307.51 דולר בממוצע). גברים יוציאו בממוצע יותר מנשים – 291.15 דולר לעומת 106.22 דולר.

 

נשים חנות תכשיטים יהלומים
צילום: dotshock / shutterstock.com

בסך הכל, כ-21% מהקונים צפויים לרכוש לרגל ולנטיינ’ס דיי תכשיטים, ומכירות התכשיטים צפויות להסתכם ב-5.8 מיליארד דולר. הוצאות פופולריות נוספות יהיו ארוחה במסעדה (34% מהקונים, 4.3 מיליארד דולר בסך הכל), וביגוד (20% מהקונים, 2.9 מיליארד דולר).

 

יעדי הקניות הפופולריים ביותר בוולנטיינס דיי יהיו חנויות כלבו (36%), ואחריהן חנויות מוזלות, קניות אונליין, חנויות מתמחות, חנויות פרחים, עסקים קטנים מקומיים ולבסוף – חנויות בגדים וחנויות תכשיטים (11%).

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, יהלומים בארה"ב, תכשיטים בארה"ב, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך