דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

מכירות התכשיטים של צ’או סאנג סאנג עלו ל-1.02 מיליארד דולר במחצית 2017

עלייה של 3% בהכנסות של ענקית התכשיטים
חנות תכשיטים הונג קונג
צילום: איריס הורטמן

קמעונאית התכשיטים מהונג קונג, צ’או סאנג סאנג (Chow Sang Sang), דיווחה על עלייה של 3% במכירות במחצית הראשונה של השנה. על פי דיווח ב-Rough & Polished, העלייה מיוחסת לביקוש חזק יותר בסין, “ולהתאוששות בתיירות מסין לאזור”.

 

המכירות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו ב-1.02 מיליארד דולר, והרווח רשם עלייה שנתית של 8% ל-50.1 מיליון דולר. ההכנסות בסין רשמו עלייה שנתית של 8% והסתכמו ב-516.2 מיליון דולר. המכירות בהונג קונג ומקאו, לעומת זאת, רשמו ירידה של 5%.

 

צ’או סאנג סאנג מסרה בתגובה כי “הן שוק הסחורות והן שוק המניות מראים מומנטום חזק, הפועל לטובת הסנטימנט הצרכני. הירידה במספר התיירים בסין נבלמה במידה רבה, למרות שהיואן נחלש מול הדולר ההונג קונגי”.

 

 



תגיות: הונג קונג, תכשיטי יוקרה, סין, תכשיטים בסין

עוד כתבות שיעניינו אותך