דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

הודו תעקוף את ארה”ב במכירות של יהלומי פוראברמארק

צפויה להפוך השנה לשוק השני בגודלו של מותג היהלומים של דה בירס, אחרי סין
טבעת סוליטר של דה בירס
צילום: De Beers
מנכ"ל פוראברמארק (Forevermark), סטפן לוסייה (Stephen Lussier) צופה שינוי במכירות של מותג היהלומים של דה בירס: על פי דיווח ב-Gem Konnect, לוסייה צופה כי הודו תהפוך לשוק השני בגודלו של פוראברמארק, וכי ארה"ב תרד למקום השלישי במכירות.   על פי אותו דיווח, כ-50% ממכירות פוראברמארק נרשמות כיום בסין, ו-15% מהמכירות נרשמות בארה"ב ובהודו. עם זאת, לדברי לוסייה חלקה של הודו צפוי לטפס השנה ל-20% עד 25%. פוראברמארק מכרה אשתקד 60,000 פריטים בהודו, והמכירות השנה צפויות לזנק ל-100,000 עד 130,000 פריטים, כך דווח.   מנכ"ל פוראברמארק הוסיף כי הוא צופה עלייה בהוצאות ובעניין מצד הצרכנים בטבעת המותג המשובצות בשני יהלומים. כמו כן, אמר כי פוראברמארק "מתכננת להגדיל את פריסת המותג, מ-200 חנויות כיום ל-230 חנויות עם סוף השנה, כולל שלוש נקודות מכירה יוקרתיות בדלהי, במומביי ובקולקטה".    

תגיות: תכשיטי יהלומים, דה בירס, פוראברמארק, תכשיטים בהודו, יהלומים בהודו

עוד כתבות שיעניינו אותך