דלג לתוכן המרכזי
הדרך שלך למסחר באינטרנט
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

WFDB: ההשקעה של דה בירס בשיווק תועיל לענף בכללותו

הנשיא בלום מברך על תקציב השיווק הגבוה מזה עשור
נשיא WFDB ארני בלום
צילום: קובי פוקס

דה בירס (De Beers) דיווחה השבוע כי בכוונתה להגדיל את תקציב השיווק השנתי שלה ל-140 מיליון דולר – התקציב הגבוה ביותר מאז 2008. אתמול (30 באוגוסט), שיבח נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום (Ernie Blom), את המהלך של דה בירס, וציין כי “תעשיות היהלומים והתכשיטים העולמיות ייהנו מהגדלת תקציבי השיווק של דה בירס ואיגוד מפיקות היהלומים (DPA)”, כך דווח ב- Mining Weekly.

 

“לצד החלטת איגוד מפיקות היהלומים להגדיל את תקציב שיווק תכשיטי היהלומים השנה ל-57 מיליון דולר, מדובר בפעולה משמעותית ביותר לקידום יהלומים בשווקי מפתח. תעשיית היהלומים הגלובלית צריכה לברך על ההחלטות הללו, שיסייעו להגביר את הביקוש”, מסר בלום.

 

נשיא ה-WFDB הוסיף כי “המשאבים מרוכזים ובצדק בשוק של דור המילניום, כי זהו שוק צרכנים עצום שהפרסום טרם פנה אליו בעבר. המחקר של איגוד מפיקות היהלומים מראה כי הקונים הצעירים הללו מאמינים בשווי של יהלומים, המסמלים נדירות וערך, ואנו מאחלים לאיגוד מפיקות היהלומים ולדה בירס הצלחה, לטובת חברי ה-WFDB וכלל התעשייה”.

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, דה בירס, יהלומים מלוטשים, דור המילניום, איגוד מפיקות היהלומים

עוד כתבות שיעניינו אותך