בורסת יהלומים הודו בהראט

שבוע היהלומים בבהראט ייערך באוקטובר

שבוע היהלומים הבינלאומי השני בבורסת היהלומים של בהראט (BDB) במומביי ייערך ב-8-10 באוקטובר. בהודעה לעיתונות שעליה דווח ב-Diamond World, נמסר כי בשבוע היהלומים הראשון של בהראט, שנערך באפריל, השתתפו 250 מציגים וכ-1,000 מבקרים.

 

נשיא בורסת היהלומים של בהראט, אנופ מהטה (Anoop Mehta), אמר בתגובה כי "האירוע הראשון היה כה מוצלח, והביקוש היה כה חזק מצד המבקרים והמציגים כאחד, עד כי מוצדק לחלוטין לקיים תערוכה נוספת ב-2018. אנו נארח שתי תערוכות בשנה, בהשתתפות מציגים שיציעו מגוון עצום של יהלומים מלוטשים בכל הליטושים, הגדלים והצבעים […]". הוא הוסיף כי תינתן עדיפות למבקרים החברים בבורסות המסונפות לפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB).

 

סגן נשיא בורסת היהלומים של בהראט, מהול שאה (Mehul Shah), הוסיף כי "[…] המטרה שלנו היא לספק חשיפה מקסימלית לחברות הקטנות והבינוניות שלנו".

 

בשבוע שעבר, פורסם כי קונגרס היהלומים העולמי (WDC) לשנת 2018 – המפגש הדו-שנתי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים וההתאחדות הבינלאומית של התאחדויות תעשייני היהלומים (IDMA) – ייערך במומביי, הודו, ב-23-25 באוקטובר, מייד לאחר סיום שבוע היהלומים בבהראט.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן