דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

DPA מפרסמת דו”ח יהלומים מיוחד לצרכן

כולל מידע שימושי וניפוץ מיתוסים בנוגע לתעשיית הכרייה
שיבוץ יהלום בטבעת סוליטר
צילום: Jan Faukner / shutterstock.com
איגוד מפיקות היהלומים (DPA) פרסם בשיתוף פעולה עם רפפורט (Rapaport) דו"ח יהלומים מיוחד בשם Ancient Beauty, Bold Future. מאיגוד מפיקות היהלומים נמסר כי הדו"ח כולל מידע על מאפייני יהלומים, ומנפץ מיתוסים בנוגע לתעשיית הכרייה.   הדו"ח כולל בין היתר כתבות על "הקסם רב השנים של היהלומים"; האיכויות שהופכות יהלומים ל"סמל הרומנטיקה האולטימטיבי"; כיצד תכלילים מספרים לנו את סיפורו של היהלום; החשיבות של סיפור היהלומים; "האמת על יהלומים - ניפוץ מיתוסים על התעשייה"; "יהלומים עושים טוב" העוסק בחברות כרייה המשקיעות ביעדי פיתוח ברי קיימא; ומאמר העוסק בהשגת יהלומים ממקורות אחראיים.   באמצע נובמבר, איגוד מפיקות היהלומים השיק שני סרטוני וידיאו חדשים במסגרת קמפיין הפרסום "Real is Rare". שתי המודעות פותחו בשיתוף פעולה עם סוכנות הקריאייטיב Mother מניו יורק, ומלווים בצילומים לפרינט, לדיגיטל ולשימוש בחנויות.    

תגיות: תכשיטי יהלומים, כריית יהלומים, איגוד מפיקות היהלומים

עוד כתבות שיעניינו אותך