דלג לתוכן המרכזי
simplified man
חדשות וידיאו
the israel diamond industry logo

DPA משיק את קמפיין שיווק היהלומים בדרום הודו

קמפיין הקידום העולמי נמשך, בהשתתפות זוג כוכבים מקומיים

 

איגוד מפיקות היהלומים (DPA) משיק את קמפיין “Real is Rare. Real is A Diamond”, שמקדם את רכישתם של יהלומים טבעיים, בשפת טלוגו (Telugu) – “השפה המדוברת על ידי אנשים במדינות בדרום הודו כגון אנדהרה פראדש (Andhra Pradesh) וטלנגאנה (Telangana)”, כך דווח ב-Gem Konnect.

 

הקמפיין, בכיכובם של השחקן סיווה בלאג’י (Siva Balaji) ואשתו מדהומיטה (Madhumita), נועד לקדם את מקומם של יהלומים כאחת מנקודות הציון בחייהם של בני זוג – לא רק לרגל ימי נישואין וימי הולדת, אלא גם “רגעים פחות מוכרים של חיבור ואינטימיות, שיוצרים את הבסיס למערכת היחסים שלהם”.

 

בחודש יולי, איגוד מפיקת היהלומים השיק את קמפיין השיווק בסין, תוך פנייה למילניאלס. הקמפיין בסין הושק בטלוויזיה, בדיגיטל ובמדיה החברתית ו”[…] מציג יהלומים כסמל אמיתית של אהבה, עם המסוגלים לעורר דאגה, רוך והתחשבות”.

 

 



תגיות: יהלומים בהודו, איגוד מפיקות היהלומים, יהלומים בסין, שיווק יהלומים

עוד כתבות שיעניינו אותך