דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

DPA ישיק קמפיין יהלומים חדש בסין

קמפיין היהלומים הגנרי מתרחב לשוק הסיני
חנות תכשיטים של צ'אי טאי פוק הונג קונג
צילום: איריס הורטמן
איגוד מפיקות היהלומים (DPA) ישיק ביולי הקרוב קמפיין שיווקי שיפנה לצעירים סינים מדור המילניום, כך דווח ב-Rough & Polished. קמפיין "Real is Rare, Real is a Diamond" של איגוד מפיקות היהלומים כבר הושק בארה"ב ובהודו.   מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים, ז'אן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), אמר במהלך תערוכת התכשיטים הבינלאומית בהונג קונג בשבוע שעבר כי "[זהו] הצעד הבא בפלטפורמה הגלובלית שלנו, שנועד לחבר בין צעירים סינים מדור המילניום לבין יהלומים. אנחנו מצפים להמשיך ולחזק את הקשר עם קהילת היהלומים והתכשיטים הנרחבת של סין, כדי להזרים אנרגיה חדשה לקטגוריית היהלומים".  

הקמפיין הראשון של איגוד מפיקות היהלומים בסין ירוץ בטלוויזיה, בדיגיטל ובמדיה החברתית, ו"יציג יהלומים כסמל אמיתי לאהבה, המעודד לפעול תוך דאגה, רוך והתחשבות".

   

תגיות: תכשיטי יהלומים, איגוד מפיקות היהלומים, תכשיטים בסין, יהלומים בסין

עוד כתבות שיעניינו אותך