המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו (GJEPC) תשלב כוחות עם ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) וענקית התכשיטים מהונג קונג, צ'או טאי פוק (Chow Tai Fook), בקמפיין חדש לעידוד וחיזוק שוק היהלומים בסין, כך דווח ב-Diamond World. על פי הדיווח, תקציב הקמפיין ינוע בין 8-10 מיליון דולר.
יו"ר המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים בהודו, ויפול שאה, אמר לאחרונה ל"אקונומיק טיימס" כי "ניעזר בכל ערוץ שיווק אפשרי כדי לחדש את האמון ביהלומים טבעיים בקרב צרכנים סינים", והוסיף כי המועצה מתכננת קמפיין גדול בסין לצד צ'או טאי פוק ודה בירס. בהמשך, מתוכנן קמפיין שיווקי דומה גם בהודו, שבה הביקוש ליהלומים הראה סימנים מעודדים בשנה החולפת.
מאז מגפת הקורונה בשנת 2020, הביקוש ליהלומים בסין רשם ירידה חדה, גם מאחר שצרכנים חזרו לזהב כהשקעה מובילה לשמירה על ערך. שינוי זה פגע בביקוש ליהלומים, וכעת התעשייה פועלת כדי לשנות את המגמה הזו.
על פי דיווח ב-IDEX Online, מחירי היהלומים המלוטשים ירדו בשיעור של כ-40% לפחות בשלוש השנים האחרונות, וייצוא היהלומים מהודו ירד כל חודש השנה עד כה.