ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) פרסמה את תוצאות מחזור המכירות הראשון של 2017 לבעלי סייט, המצביעות על ביקוש חזק ליהלומי גלם. לדברי דה בירס, הסייט הראשון של השנה הסתכם ב-720 מיליון דולר, וזאת לעומת 740 מיליון דולר ו-494 מיליון דולר בחודשיים הראשונים של 2016. על פי דיווח ב- Mining Weekly, לתוצאה "סייעה התקופה הארוכה בין הסייט האחרון של 2016 לסייט הראשון של 2017".
דה בירס מסרה כי נרשם ביקוש טוב, "בעוד התעשייה נכנסת לתקופה שבה הביקוש ליהלומי גלם הוא מסורתית החזק ביותר", כך דווח.
מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר (Bruce Cleaver), אמר כי "בעוד כמה פעילויות ליטוש יהלומים בהודו נפתחו מחדש ונרשמה בהן עלייה מסוימת בביקוש ליהלומי גלם קטנים יותר ובאיכות נמוכה יותר, אנו שומרים על תחזית זהירה לקטגוריות הללו, בשעה שהתעשייה ההודית ממשיכה להסתגל לסביבה שלאחר ביטול השטרות".







