ועידת הנשיאים המתקרבת, שתציין 70 שנים להקמת הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) תיערך במומביי ב-5-8 בפברואר 2017, כך דווח ב-Diamond World.
ועידת הנשיאים היא מפגש דו-שנתי של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים והתאחדות יצרני היהלומים הבינלאומית (IDMA). השנה, הוועידה תכלול סמינר ודיוני שולחן עגול מעמיקים בנושא מימון יהלומים.
"אנו מבקשים להדגיש כי לא מדובר בפגישה לשם דיון בלבד בנושאים אלו, הכה חיוניים לעתיד המסחר שלנו", אמר נשיא ה-WFDB ארני בלום (Ernie Blom). "הסמינר יבחן סיבות ספציפיות להיעדר מימון זמין, ומדוע הפתרונות הנוכחיים לא הצליחו במלואם. נפנה למוסדות מימון נוספים, נחקור טכניקות מימון חלופיות, ונבחן כיצד הן עשויות להזרים נזילות נוספת למסחר ביהלומים, שכה זקוק לה".






