דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

הודו: GJEPC תשקיע 2 מיליון דולר בחיזוק שוק תכשיטי היהלומים

המועצה העבירה את הסכום ל-DPA, לקראת קמפיין שיווק היהלומים שיושק בהודו בקרוב
אם ובת חוגגות את הדיוואלי בהודו
צילום: India Picture
המועצה לקידום ייצוא אבני החן והתכשיטים מהודו (GJEPC) ואיגוד מפיקות היהלומים (DPA) הודיעו כי המועצה תתרום 2 מיליון דולר לאיגוד מפיקות היהלומים, במטרה לקדם את מאמציה לשיווק יהלומים, כך דווח ב-Gem Konnect.   מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים, זא'ן-מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), אמר כי מדובר ב"הפגנת מנהיגות מצד התעשייה ההודית. זה חשוב, ומהווה הבעת אמון גדולה". סגן יו"ר ה- GJEPC, ראסל מהטה (Russell Mehta), אמר כי "המועצה מצפה שהשותפות הזו תשגשג. אנו מאמינים כי עלינו להרחיב את שוק תכשיטי היהלומים, הסובל מחולשה. אם לא נרחיב את השוק הקמעונאי, לא נשיג את הצמיחה במחירי היהלומים המלוטשים או בנפח המכירות".   בחודש אוגוסט, דווח כי איגוד מפיקות היהלומים נערך לקמפיין פרסומי חדש, שבו הושקעו 5 מיליון דולר. הקמפיין יושק באוקטובר, ויפנה במיוחד לשוק ההודי. הקמפיין יכלול שתי פרסומות לטלוויזיה ולמדיה הדיגיטלית, וכן קמפיין במדיה החברתית. ההשקה תיערך באוקטובר על מנת למקסם את עונת המכירות החשובה במיוחד לרגל דיוואלי (Diwali), וכן את עונת החתונות בסוף השנה.    

תגיות: הודו, תכשיטים בהודו, יהלומים בהודו, איגוד מפיקות היהלומים

עוד כתבות שיעניינו אותך