דיון רב-משתתפים ייערך בתערוכת JCK לאס וגאס הקרובה בנושא "התפיסות של דור המילניום בנושא יהלומים". האירוע, שיארחו Plumb Club ו-JCK ב-6 ביוני, יכלול מצגת מטעם איגוד מפיקות היהלומים (DPA) שתתמקד בשינוי האופן שבו דור המילניום תופס יהלומים, ובצורך בגישה חדשה לחלוטין להעברת המסר, כך דווח ב-Gem Konnect.
סמנכ"לית השיווק של איגוד מפיקות היהלומים, דברה מרקווארדט (Deborah Marquardt), הסבירה כי "המצגת תחשוף כיצד פלטפורמת ‘Real Is Rare’ מציגה יהלומים כסמל לקשר ומחויבות אמיתיים, ומרחיבה את הטריטוריה הרגשית של יהלומים, ואת ההזדמנויות לרכישתם". היא הוסיפה כי "המשתתפים יהיו מהראשונים להיחשף לקמפיין החדש של איגוד מפיקות היהלומים – כולל פרסום, מדיה חברתית וחומרים בנקודות המכירה – שיושק ברבעון השלישי".
על פי הדיווח, באירוע יישא דברים צ'ארלס דוהיג (Charles Duhigg), זוכה פרס פוליצר, מחבר רב-המכר "כוחו של הרגל", ועורך בכיר בניו יורק טיימס. דוהיג צפוי לדבר על "המדע מאחורי המכירה: כיצד לבנות הרגלים שמגדילים מכירות באמצעות חוויית לקוח מתגמלת יותר".