יורם דבש משה כחלון

שר האוצר ונשיא הבורסה מציגים: טיסות חינם לישראל לקנייני יהלומים מחו"ל

לאחר שנים של היעדר גיבוי ממשלתי, תעשיית היהלומים הישראלית נכנסת לעידן חדש – זה המסר שהביא עמו שר האוצר משה כחלון, שביקר אתמול (רביעי) בבורסת היהלומים הישראלית, להרמת כוסית לרגל השנה החדשה בקומת המסחר של הבורסה, כך נמסר בהודעה לעיתונות של הבורסה.

 

"מערכת היחסים בין הממשלה לענף היהלומים הייתה טעונת שיפור בעבר", אמר שר האוצר. "נשיא בורסת היהלומים יורם דבש ואנוכי העלינו את מערכת היחסים הזו על פסים חיוביים. יחד הרכבנו תכנית שתסייע לתעשייה ברבים מהאתגרים שעמם היא מתמודדת", כך דווח.

 

כחלון הוסיף כי "תעשיית היהלומים מייצאת במיליארדי דולרים, ומספקת תעסוקה לאלפי אנשים. זה מה שכל שר אוצר רוצה לעודד, ואנחנו רוצים את תעשיית היהלומים קרובה אלינו. יש עדיין הרבה לעשות, ונמשיך לעבוד יחד".

 

תוצאה ישירה של מערכת היחסים החדשה היא קמפיין "Fly to Buy", שאותו הציג במהלך האירוע נשיא הבורסה, יורם דבש. הקמפיין, שיתנהל מאוקטובר עד דצמבר 2018, יאפשר לקנייני יהלומים לטוס לישראל בחינם, אם ירכשו יהלומים בשווי 150,000 דולר במהלך ביקורם בבורסת היהלומים הישראלית. בתמורה, הם יהיו זכאים לזיכוי של עד 1,000 דולר עבור כרטיס הטיסה לישראל.

 

דבש אמר כי הממשלה התחייבה לספק יותר מ-4 מיליון דולר על מנת לממן את מאמצי השיווק של התעשייה בחמש השנים הקרובות. "זהו צעד חסר תקדים של תמיכה בתעשיית היהלומים, ודחיפה משמעותית עבורנו בימים מאתגרים אלו", הוסיף דבש.

 

נשיא בורסת היהלומים מציג את תכנית "טוס וקנה"

 

בדף הפייסבוק של נשיא הבורסה, מסר יורם דבש כי "ענף היהלומים יקבל תמיכה כספית מממשלת ישראל, בסך העומד על כ-3 מיליון שקלים בשנה, לשם שיווק הענף ברחבי העולם. ההחלטה התקבלה בוועדה הבין-משרדית שהגישה את מסקנותיה לפני מספר חודשים".

 

"בחרנו להקדיש את רוב התקציב להזרמת עסקים לטובת חברי הבורסה, ומה יותר טוב לעסקים מקניינים שיגיעו אלינו מכל העולם, יסתובבו בין החברים ויבצעו עסקאות?", הוסיף דבש.

 

נשיא הבורסה הסביר כי "התנאי ההכרחי לקבל המימון לכרטיס הטיסה, הוא נוכחות יומית של הקניין באולם המסחר של הבורסה, זאת על מנת להגביר את האפשרות לביצוע עסקאות עם מגוון חברי הבורסה".

 

"אני בטוח שהמהלך הזה יעורר את המסחר ויזרים קניינים רבים לבורסה שלנו. צעד זה הוא ראשון משורת צעדים שבכוונתנו לנקוט, למימוש תקציב השיווק שקיבלנו מהממשלה", סיכם.

 

טופס ההרשמה לקניינים זרים

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן