דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

מכירות היהלומים של אלרוסה ירדו בפברואר

למרות וירוס הקורונה, החברה שומרת על יציבות מחירים
אלרוסה יהלום גדול רוסיה
צילום: Alrosa

ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) הודיעה כי מכירות יהלומי הגלם והיהלומים המלוטשים בחודש פברואר הסתכמו ב-346 מיליון דולר – ירידה של 14% לעומת ינואר. הירידה נובעת בעיקר מהתפשטות וירוס הקורונה, שהשפיעה על הביקוש ועל פעילות הצרכנים.

 

אלרוסה רוסיה כריית יהלומים
צילום: Alrosa

מהנתונים עולה כי מכירות יהלומי הגלם של אלרוסה לגופי צד שלישי הסתכמו ב-342.3 מיליון דולר, ואילו מכירות היהלומים המלוטשים הסתכמו ב-4.1 מיליון דולר.

 

מכרה יהלומים רוסיה סיביר
צילום: Alrosa

סמנכ”ל אלרוסה, יבגני אגוריב (Evgeny Agureev), מסר בתגובה כי “המכירות שלנו בפברואר ירדו ב-14% לעומת ינואר. בחודש פברואר, אי הודאות בנוגע להתפשטות הווירוס COVID19 החלה להשפיע לשלילה על הביקוש ופעילות הצרכנים, וזה ישפיע על הביקוש בחודשים הקרובים. עם זאת, אנו ממשיכים באסטרטגיית ‘מחיר על פני נפח’, כדי לשמור על יציבות מחירים במקום להעלות את נפחי המכירות”.

 

 



תגיות: יהלומי גלם, אלרוסה, מחירי יהלומים, יהלומים מלוטשים, יהלומים ברוסיה

עוד כתבות שיעניינו אותך