דלג לתוכן המרכזי
International diamond week Israel 2020
the israel diamond industry logo

אלרוסה משיקה פיילוט איקומרס בסין

תשתף פעולה עם יצרנית וויצ'ט, ועשויה להגיע לכמיליארד משתמשים
וויצ'ט סין אפליקציה
צילום: Chonlachai / Shutterstock.com

ענקית הכרייה הרוסית אלרוסה (Alrosa), חברת Tencent (היצרנית של וויצ’ט), וחברת הטכנולוגיה Everledger ישתפו פעולה בתכנית פיילוט במסגרת וויצ’ט, שבה יוצגו יהלומים באמצעות טכנולוגיית בלוקצ’יין בפני מיליוני משתמשים בסין, כך נמסר בהודעה לעיתונות של אלרוסה.

 

בלוקצ'יין ביטקוין מטבע דיגיטלי
צילום: whiteMocca / shutterstock.com

פלטפורמת האיקומרס החדשה פונה לקמעונאים מסין, ומציגה את “יכולתה של טכנולוגיית בלוקצ’יין לאפשר רכישה חלקה של יהלומים, תוך שקיפות מלאה בנוגע למקור, למאפיינים ולהיסטוריית הבעלות עליהם”, כפי שמסרה אלרוסה. הניסוי עשוי להתברר כצעד ענקי עבור אלרוסה, שעשויה להגיע כך למיליארד משתמשים פעילים בוויצ’ט, הנחשבת לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית והאיקומרס הגדולות בעולם.

 

צעירים סין תכשיטים יהלומים
צילום: Tom Wang / shutterstock.com

הפיילוט יציג תכשיטי יהלומים של חברת אלרוסה יהלומים, ותציע לצרכנים “יכולת מעקב מלאה, מחברת הכרייה ועד הצרכן”. באמצעות אפליקציית וויצ’ט בסמארטפון, הצרכנים יוכלו “לבחון את המקור וכלל המידע הייחודי על כל יהלום, המופיע בתעודה, לרכוש את היהלום […] וכן לאמת את הבעלות שלו באמצעות פלטפורמת הבלוקצ’יין של Everledger”.

 

 



תגיות: אלרוסה, יהלומים ברוסיה, בלוקצ'יין, יהלומים בסין

עוד כתבות שיעניינו אותך