stephen webster art 34

אורח הכבוד בשבוע היהלומים: מעצב התכשיטים סטפן וובסטר

בורסת היהלומים הישראלית תארח את מעצב התכשיטים הנודע מבריטניה, סטפן וובסטר (Stephen Webster) כאורח הכבוד במהדורת החורף של שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל, שיתקיים בקומת המסחר של הבורסה ב-14-18 בפברואר. מההודעה לעיתונות שפרסמה הבורסה עולה, כי וובסטר ישתתף בטקס הפתיחה שיתקיים ב-15 בפברואר, וייקח חלק בפאנל שיווק יהלומים ותכשיטים שיתקיים אחרי הצהריים.

 

״אני נרגש לחזור לישראל אחרי היעדרות של למעלה מ-20 שנה, ומצפה להשתתף בשבוע היהלומים הבינלאומי בישראל״, אמר וובסטר והסביר שיהלומים מהווים חלק חשוב ביצירת התכשיטים שלו ושל בית התכשיטים ג׳רארד (Garrard). ״אני מצפה לראות הרבה מהיהלומים האיכותיים בקומת המסחר במהלך ביקורי״, הוסיף וובסטר שפרסם לאחרונה את ספרו הראשון: Goldstruck: A Life Shaped By Jewellery.

 

״אחת המטרות שלי כנשיא היא ליצור מערכות יחסים הרבה יותר קרובות עם מעצבי ויצרני תכשיטים מובילים. לישראל, כמומחה המובילה בעולם בליטושי פנסי ויהלומי פנסי, יש הרבה מה להציע לשוק הזה״, אמר נשיא הבורסה יורם דבש והשיב למעצב התכשיטים: ״אני סמוך ובטוח שמר וובסטר, שלא ביקר במדינה שלנו למעלה משני עשורים, יקבל השראה ממה שהוא ימצא בקומת המסחר בשבוע היהלומים הבינלאומי!״.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן