דבש 2823 8958133

מסחר אונליין – רואים קונים

צוות מערכת המסחר Get-Diamonds ערך היום (שלישי) בבורסת אבני החן יום עיון בנושא מסחר אונליין. יום העיון עסק בשורה של נושאים: בחירת ערוצי השיווק, הדרך האופטימלית להצגת יהלומים, אמינות, נראות, היבטים משפטיים ועוד.

 

יו"ר הועדה הטכנולוגית ונשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, אמר כי: "Get-Diamonds הוא מיזם חדש ואת ההשקה הבינלאומית שלו נעשה בתערוכת הונג הקרובה וכן בתערוכת לאס וגאס. במערכת יש כבר אלפי לקוחות שנרשמו, ויותר מ-90,000 יהלומים המוצעים למכירה באתר. זה עדיין לא מספיק, אנחנו צריכים אתכם, שתעבדו ב-Get-Diamonds כדי להגדיל את המלאי באתר, ולהעלות את האטרקטיביות שלו. הביקוש למסחר האלקטרוני עולה, וחנויות פיזיות נסגרות עקב כך. זהו העתיד. תפעלו במערכת והיא תהיה הצלחה".

 

שמואל שניצר
צילום:מכון היהלומים הישראלי

יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר, אמר בדברי הברכה כי: "מכון היהלומים משקיע רבות בתחום השיווק האינטרנטי, מתוך מחשבה שזהו השיווק של המחר. גם עכשיו, כשתקציב המכון קטן, לא קיצצנו בתחום הזה. אנו עומדים על כך שכל מה שקשור בפיתוחים טכנולוגיים לא יפגע, לא מיזם Get-Diamonds לשיווק B2B, וולא מיזם ג'יימס אלן לשיווק B2C".

 

עו"ד אלי שמעוני, שהרצה ביום העיון, אמר כי "המפתח להצלחה באתרי מכירה מקוונים היא המאסה הקריטית. צריך מספיק היצע ללקוחות, ושההיצע יהיה מגוון. "כשבאתר יש מגוון גדול של מוצרים, אי אפשר להתעלם ממנו ואפשר למכור בו הכל. המסחר העולמי באינטרנט צומח מדי שנה ב-15%, ויש כאן מקום להתפתחות גדולה. אחד הדברים שצריך לזכור במכירת יהלומים ותכשיטים הוא כי יש לשמור על רמת אמון גבוהה, במיוחד כשמדובר במוצר יקר כמו יהלומים. אתם, כסוחרים, צריכים לדעת מה קהל הלקוחות מחפש, ולכוון את המוצרים שלכם אליו".

 

שמעוני הוסיף כי "דבר נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא הנראות של המוצר, במיוחד כשמדובר ביהלומים ובתכשיטים. בין אם הלקוח הוא לקוח סופי או סוחר, חשוב שהתמונה של היהלום תהיה מקצועית וטובה. בסופו של דבר, המוצר שלכם צריך להיראות טוב. גם סוחרים הם אנשים, ואנשים קונים באמצעות העיניים. מסחר באינטרנט דורש השקעה ראשונית גדולה, אך בהשוואה לפתיחת חנות פיזית זו השקעה קטנה מאד. המסחר באינטרנט דורש גם סבלנות מרובה. אפילו אתרים כמו אמזון ואיביי התחילו בקטן, וצמחו והגיעו למה שהם היום".

 

באירוע השתתפו גם נציגי חברת אוגי טכנולוגיות, שהביאו את מערכת הצילום שלהם ליום העיון לשם הדגמה, מסרו הסברים על השימוש במערכת ואפשרויות הצילום השונות של התמונות, ואפשרויות ההצגה שלהם.

 

להזכירם! צוות Get-Diamonds נמצא מדי יום בין השעות 12:00-14:00 בכניסה הראשית לאולם בורסת היהלומים לכל עזרה או בקשה.

מאת: איריס הורטמן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן