סיכום 2015: מכירות חלשות בחניות תכשיטים מתמחות בארה"ב

ההכנסות של תכשיטנים מומחים בארה"ב בשנת 2015 ירדו ב-4.2%, כך עולה מנתונים סופיים של משרד המסחר האמריקאי. מדובר בירידה משמעותית לעומת הנתונים הראשוניים, לפיהם לא נרשם אשתקד שינוי של ממש במכירות. ההגדרה תכשיטנים מומחים מתייחסת לקמעונאים שמירב ההכנסות שלהם מגיעות ממכירת תכשיטי יוקרה ושעוני יוקרה בשוק האמריקאי.

 

נתוני המכירות ה"סופיים" המתוקנים משקפים את המגמות שעליהן הצביעו סוחרים קמעונאים במחקרי IDEX – ירידות חד-ספרתיות קלות במכירות. אנו מאמינים כי הנתונים שבידי הממשלה משקפים כעת נכונה את פני הדברים.

 

בנוסף, הממשלה תיקנה את נתוני המכירות של תכשיטנים מומחים עד לשנת 2008. ברוב המקרים מדובר בשינויים קלים מאוד, כשרק הכנסות 2015 הושפעו משמעותית.

 

קופסה כחולה טיפאני מתנה סרט לבן
צילום:Tiffany & Co

 

מהנתונים המתוקנים עולה כי מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה של תכשיטנים מומחים הסתכמו בשנה החולפת בכ-30.3 מיליארד דולר, ירידה לעומת 31.6 מיליארד דולר ב-2014. עוד עולה מהנתונים כי תכשיטנים מומחים איבדו נתח שוק, אך בעבר זה נבע מהאטה בצמיחה יותר מאשר מסך המכירות בתעשייה.

 

בשנת 2015, נתוני המכירות הראשוניים של תכשיטים בארה"ב – הכנסות כלל הסוחרים, כולל קמעונאים המוכרים ליינים שונים – הסתכמו ב-75.6 מיליארד דולר, עלייה לעומת 74.7 מיליארד דולר ב-2014. יש לציין כי כלל נתוני התעשייה יעברו תיקון נוסף לקראת תחילת הקיץ. הנתונים לא צפויים לעבור תיקונים משמעותיים נוספים עד אמצע 2017.

 

 

מאת: קן גסמן, IDEX Online

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן