Untitled444

יצואנים מהונג קונג יתמקדו השנה בתכשיטים זולים יותר

שווקי ייצוא התכשיטים של הונג קונג צפויים להתמקד בחודשים הקרובים בתכשיטים יותר זולים ופחות ראוותניים, כך מוסרת מועצת פיתוח המסחר בהונג קונג (HKTDC).

 

בתחזית הייצוא מהונג קונג שפרסמה המועצה לשנת 2016, נמסר כי צרכני התכשיטים צפויים להתרחק מצריכה ראוותניות, בשעה שאי הוודאות הכלכלית ממשיכה לרדוף את השווקים הגלובליים.

 

"רוב הקונים ינקטו בזהירות ויבחרו בפריטים פחות יקרים, גם אם איכותיים, יותר מאשר במותגים נוצצים", כך מסרה המועצה.

 

הונג קונג חנויות
צילום:Lewis Tse Pui Lung

על פי התחזית, יצואנים מהונג קונג צפויים אמנם לקבל יותר הזמנות, אך גם ייאלצו להתמודד עם תנודתיות של עלויות המתכות ואבני החן היקרות, במיוחד בכל הנוגע למטילים, וזאת לאור המדיניות המוניטארית השונה של הבנקים המרכזיים הגדולים בעולם, הוסיפה המועצה.

 

 

המועצה ציינה כי בכל הנוגע לשעונים, יצואנים מהונג קונג מגלים אופטימיות זהירה בתחזית המכירות הכוללת ב-2016. כמו כן נמסר כי פריטים בעלי טכנולוגיה מתקדמת, כגון שעוני ביצועים ומכשירים חכמים, ימשכו את תשומת לב הקונים במדינות אחרות.

 

"עם זאת, עדיין יש מקום לשעונים קלאסיים. זה נכון במיוחד בביקוש לשעונים פחות יקרים, כגון שעוני אופנה, שצפוי להישמר לאור הדבקות הכללית במגמת החסכנות", כפי שכתבה המועצה.

 

עם זאת, שכיחותם של גאדג'טים אלקטרוניים בימינו מחייבת את יצרני השעונים לחשוב עליהם כאביזרי אופנה שניתן לעשות בהם שימוש משולב ומותאם אישית.

 

באופן כללי, הייצוא מהונג קונג צפוי לשמור על יציבות, אך ירשום צמיחה איטית בלבד ב-2016.

 

"למרות שיפור התחזיות בארה"ב, הכלכלות המפותחות בכללותן צפויות לרשום צמיחה נמוכה בלבד, והכלכלות המתפתחות ירשמו התאוששות מקרטעת, בסימן ההתמתנות של סין, העוברת תהליך של ארגון מחדש. הצמיחה הכלכלית העולמית צפויה להיות איטית ולא סדירה, והייצוא מהונג קונג ייחסר עניין, כשסך המכירות השנה צפויות להישאר ברמה דומה לזו של 2015", כך מסרה ה-HKTDC.

 

 

 

 

 

פורסם ב-Jewellery News Asia

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן