photo 28 5 15 9 54 34 pm 3553133

חמש מגמות תכשיטים מלאס וגאס

תעשיית התכשיטים הפגינה את מלוא כוחה בתערוכת לאס וגאס השנתית. Jewelers of America זיהו חמש מגמות תכשיטים בתערוכה, שבה מעצבים ויצרנים הציגו את הקולקציות והסגנונות החדשים ביותר שלהם.

 

תכשיטי חתונה אלטרנטיביים

 

עיצובים חדשים צצים בכל פינה של שוק הכלות, כאשר טבעות גדולות יותר ויהלומים צבעוניים ניצבים בקידמת הבמה. יהלומים בצבעים נייטרליים ויהלומים בליטוש רוז המשולבים בטבעות אירוסין יוצרים מראה אורגני וינטג׳י, שהופך את הפריטים הללו לקלאסיים ונצחיים בדרך חדשה.

 

 

א-סימטרי

 

עיצובים לא סימטריים מאזנים (או דווקא מוסיפים חוסר איזון) את השוק. בין אם הם מציגים סטיה בצורה או בצבע, הקונספט של עיצוב לא סימטרי בעגילים ושרשראות מושך תשומת לב אל מי שעונד אותם. שרשראות א-סימטריות מלוטשות עם צווארונים סימטריים מלוטש עם קצוות מודגשים מילאו את התערוכה, כך שכדאי שתתכוננו לכך שהצוואר יזכה למעט יותר תשומת לב מהמקובל.

 

 

טבעות בקנה מידה גדול יותר

 

התכוננו לכך שהטבעות יעמדו במוקד תשומת לב – ואנחנו לא מדברים על טבעות אירוסין. טבעות גדולות ומשמעותיות יותר , אשר מתפתלות מעלה ויוצרות מראה של אצבעות ארוכות יותר, יוצרות מראה דרמטי. הטבעות הגדולות הללו יכולות ליצור את האשליה של טבעות מרובות בתכשיט אחד.

 

טבעת זהב לבן 18 קרט, משובצת אבן ברקת
צילום:

אמרלדים

 

אולי זה בגלל שהתערוכה נפתחה במהלך החודש שבו אמרלד היא אבן המזל, אבל דבר אחד בטוח: האמרלדים היו בכל מקום. מפריטי אמרלד עצומים ועד עיצובים הרומזים על הימצאות האבן הירוקה – פריטי אמרלד גרמו לכולם להוריק מקנאה.

 

יחידים מסוגם

 

שני ביטויים נשמעו בכל רחבי התערוכה במהלך שבוע התכשיטים: יחיד מסוגו ומהדורה מוגבלת. מספרים מוטבעים, אבני חן נדירות וחומרים באיכות גבוהה היוו את הפריטים הנחשקים ביותר, שמשכו שוק היוקרה. היופי טמון בפרטים היחודיים ומבחינת חלק מהקונים, הידיעה שהם רכשו משהו יחיד במינו היא הדבר היחיד שמשנה.

 

 

 

 

 

מבוסס על דיווח של Jewelers of America

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן