tiffany new york art 74

סקר מותגי יוקרה חושף הזדמנויות קניה לתכשיטנים

18 מותגי תכשיטי יוקרה נבחנו במסגרת Millionaire Monitor החדש – מחקר המעקב ה-27 במספר שעורך ה-American Affluence Research Center בקרב 10% ממשקי הבית העשירים ביותר בארה״ב.

 

מודעות למותגים ספציפיים של תכשיטי יוקרה
צילום:affluence research
מותגים של תכשיטי יוקרה
צילום:affluence research
רכישות של מותגי יוקרה
צילום: affluence research

המיליונרים נשאלו איזה מהמותגים הם מכירים, מאיזה כבר רכשו מוצרים ומאיזה מהם שוקלים לרכוש מוצרים בעתיד. ההיכרות עם המותגים נעה בין 20% לגראף (Graff) ו-Buccellati ועד 98% לטיפאני (Tiffany) וקרטיה (Cartier). ארבעה מותגים אחרים עמדו על 95%: שאנל (Chanel), קיי (Kay), זיילס (Zales) וג׳ארד (Jared).

 

המיליונרים זיהו בממוצע כ-12 מותגים. כמה שמות נוספים היו מוכרים בקרב נסקרים בני פחות מ-50, נשים ובעלי הכנסה ושווי גבוהים יותר.

 

רכישות קודמות ממותגים נעו בין אפס מגראף ועד 50% מטיפאני. ארבעת המותגים הנוספים שהוזכרו בתדירות הגבוהה ביותר היו שאנל, דיוויד יורמן (David Yurman), קיי וקרטיה. כולם צוינו בקרב 20-27% מהמיליונרים.

 

המיליונרים דיווחו על רכישות מ-3.2 מותגים בממוצע. אלה שנמנו על קבוצות בעלי ההכנסות והשווי הגבוהים יותר רכשו בדרך כלל גם ממותגים נוספים.

 

בקרב המותגים שהנשאלים הכירו, אלה שמהם הנשאלים יקנו בוודאות או ישקלו לקנות בעתיד נעו בין 14% מגראף ועד 50% מטיפאני. מתוך המותגים הנותרים, ארבעת המובילים היו דיוויד יורמן (49%), שאנל וקרטיה (35%) ו-Buccellati (עם 32%).

 

ההיכרות המוגבלת עם רבים מהמותגים וחווית הקניות הקודמת מהם מספקת לחברות הזדמנויות לחיזוק מעמדם בשוק.

 

הסקר מציג חדשות טובות לקמעונאים, משום שלמיליונרים היתה תחזית חיובית למדי בנוגע למצב הכלכלי, הבורסה, הונם האישי וההוצאות המתוכננות שלהם בשנה הקרובה.

 

ההוצאות על מתנות לחגי דצמבר צפויה לרשום עליה שנתית. כ-24 מיליארד דולר או 75% מכלל ההוצאות של מיליונרים על מתנות לחגים יושקעו בשוברי מתנה ומתנות דומות, כמו המחאות או כסף מזומן. אלה יהיו נפוצים פי שלושה משוברי מתנה.

לדברי רון קורץ (Ron Kurtz), נשיא מרכז המחקר, ״ההמרה של ׳המטבע׳ הזה לשוברי מתנה באמצעות שיווק יצירתי מהווה הזדמנות אדירה עבור קמעונאים ומותגים״.

 

12 מיליון משקי הבית שמיוצגים בסקר הם 10% העשירים ביותר בארה״ב במונחי שווי. לכולם יש שווי נקי של מיליון דולר ומעלה, והם מבצעים כ-40% מכלל הקניות הצרכניות.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן