indian woman s 34797366 1857467

לקוחות הודיים צעירים מתייחסים ליהלומים כהשקעה מועדפת

סוראג שאנטאקומר (Suraj Shantakumar), מנהל האסטרטגיה העסקית בחברה ההודית Jewellers Kalidas Kirtilal Pvt, מדבר עם Rough & Polished על השוק המקומי הנוכחי והשינויים בדפוס הביקוש ברחבי המדינה.

 

אנא שתף אותנו בדעותיך על השוק המקומי הנוכחי ועל השינוי בהעדפות הצרכנים – מזהב ליהלומים; במיוחד בדרום הודו, איזור שידוע כשוק חובב זהב.

 

״סוגיות של אי ודאות באשר למחיר הזהב בשוק גורמות לצרכנים לראות ערך ביהלומים. כאשר מחירי הזהב תנודתיים, היהלומים מספקים תשואות גבוהות יותר. לקוחות צעירים מתייחסים ליהלומים כאל השקעה מועדפת ומצפים לענוד תכשיטי יהלומים בהזדמנויות שונות, כיוון שהם מוסיפים גם זוהר וגם אלגנטיות להופעה הכללית. מעמד האליטה עובר בהדרגה לתכשיטי יהלומים, משום שאלה מהווים חידוש ומעידים על עושר. לאור התנודות במחירי הזהב, הצרכנים הפכו זהירים בנוגע לרכישה והשקעה בזהב. יש חשש שהמחירים עשויים להמשיך ולרדת. עם זאת, הצרכנים נפתחים ומשקיעים ביהלומים. התפיסה לגבי יהלומים משתנה באיטיות ובהדור הצעיר של הקונים מעדיף תכשיטי יהלומים על פני זהב״.

 

האם עכשיו, כשהצעירים הופכים להיות פתוחים יותר להתנסויות, אתה רואה ששוב חלים בשוק המקומי שינויים משמעותיים בביקוש הקשורים לסגנון, עיצוב, זהב, יהלומים ואבני חן צבעוניות – במיוחד בדרום הודו, שוק שנחשב שמרני בכל הנוגע לרכישות תכשיטים?

 

״היהלומים שולטים כעת בתעשיה. המגמה החדשה מגלה שילוב של צבע בקטגוריה ומעניקה לחבריה הטובים ביותר של האשה פנים חדשים, עם צבעים עזים מכל הסוגים. שרשראות וענקים ארוכים ישלטו בסצינת התכשיטים העכשווית, והם מועדפים בקרב מעמד העובדים. אבני סוליטר עדיין משובצות באבני micro pave סביב האבן המרכזית״.

טבעת סוליטר של Kristal Diamonds
צילום:Kristal Diamonds

על פי דיווחים, הביקוש לתכשיטי יהלומים ברחבי הודו גדל בשנים האחרונות. מה הן מגמות הביקושים הנוכחיות בגודל ואיכות היהלומים בתכשיטים בשוק המקומי?

\״כן, הביקוש לתכשיטי יהלומים גדל מאוד לאורך השנים. הקמעונאים גם ממקדים את יוזמות השיווק שלהם בקידום תכשיטי יהלומים, בעוד הביקוש להם נמצא בשלב צמיחה והרכישה של זהב תלויה במחירו. הלקוחות מהדור החדש מאוד בררניים באשר לאיכות היהלומים שהם קונים ועיצוב התכשיט משחק תפקיד מכריע בהחלטת הרכישה. כולם מחפשים עיצוב יחודי ואנחנו עדים למגמה של עליה בביקוש לתכשיטים מגוונים, שמתאימים לאירועים שונים״.

 

 

מבוסס על כתבה מאת ארונה גאיטונדה, עורך ראשי, סניף אסיה של Rough & Polished.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן