נשים חנות תכשיטים יהלומים

סקר: צעירות לא פוסלות יהלומי מעבדה

טיפאני (Tiffany), פנדורה (Pandora) וסברובסקי (Swarovski) הם שלושת מותגי התכשיטים המועדפים על צעירות מדור המילניום, ותכשיטים כאלו כבר בבעלותן או שבכוונתן לרכשם בעתיד – כך עולה מסקר חדש של חברת המחקר MVI Research, שנערך בקרב 1,001 צעירות אמריקאיות בגילאי 25-40, בעלות הכנסה שנתית של 75,000 דולר ומעלה.

 

לא פוסלות יהלומי מעבדה

 

במהלך הסקר, התבקשו צעירות מדור המילניום למסור את עמדתן בנוגע ליהלומי מעבדה. התוצאות: יותר מ-13% מהנשאלות ציינו כי "סביר מאוד" שירכשו יהלומי מעבדה, יותר מ-43% מהן אמרו כי אולי ירכשו יהלומי מעבדה אך אינן יודעות עליהם הרבה, ו-21% מהן אמרו כי סביר להניח שירכשו יהלומי מעבדה, מאחר שהן שומעות עליהם יותר ויותר.

 

רוכשות תכשיטים לעצמן

 

להבדיל מהשיווק המסורתי של תכשיטים כמתנות, צעירות מדור המילניום צפויות יותר מאי פעם לרכוש תכשיטים לעצמן, ולא לחכות שאחרים יקנו להן תכשיטים במתנה.

 

בסקר העדכני, ציינו יותר ממחצית מהנשאלות כי הן בעיקר אלו שרוכשות תכשיטים בבית. למעשה, רק 18% מהן ציינו כי בני זוגן הם אלו שקונים תכשיטים בבית. 17% מהן ציינו כי הן רוכשות תכשיטים יחד עם בני זוגן, ואילו 13% ענו כי הן קונות תכשיטים בעיקר כמתנות לבני זוגן.

 

שליש מהמשתתפות בסקר ציינו כי הן רוכשות לעצמן תכשיטים כשהן רוצות משהו ספציפי, וכחמישית מהן לרוב רוכשות לעצמן תכשיט כמתנה לציון אירוע, כמו יום הולדת או אפילו גירושין.

 

כ-91% מהצעירות ציינו כי הן עורכות מחקר לפני שהן רוכשות תכשיטים. רובן הביעו העדפה לעיצובים של תכשיטי יהלומים מזהב לבן.

 

תוכן אפקטיבי במדיה החברתית

 

הנתונים מדגישים כי משווקים של תכשיטי יוקרה חייבים לפתח את המסרים שלהם, בהתאם להעדפות של דור המילניום. כלומר, בראש ובראשונה לפנות לנשים עצמן.

 

בני דור המילניום
צילום: El Nariz

 

למרות המקום המרכזי שממלאת המדיה החברתית בקרב צעירים, רק 14% מהצעירות שהשתתפו בסקר ציינו כי הן דנות לעיתים קרובות על מותגים במדיה החברתית, ואם הן עושות זאת, זה בעיקר בפייסבוק. עם זאת, עולה בבירור כי המותגים שמצליחים בקרב צעירות הם אלו שעושים שימוש אפקטיבי בתוכן.

 

נשיאת MVI, ליז צ'ייטליין (Liz Chatelain), אמרה בתגובה לסקר כי "אפשר לראות את כל הסימנים לסגמנט דמוגרפי, שיוציא על עצמו וירכוש יותר פריטים, ובמחירים גבוהים יותר. מותגי יוקרה כמו טיפאני, מריוט (Marriott) וג'ימי צ'ו (Jimmy Choo) כבר נהנים מחדירה חזקה, בזכות מאמצי תוכן שיווקי בווידיאו שנרשמו לאחרונה".

 

צ'ייטליין הוסיפה כי מותגים אחרים, שמחפשים כיצד לענות על הדרישות של דור המילניום, צריכות לגלות יותר אגרסיביות בתוכן השיווקי שפונה לצעירות בעלות כוח רכישה עצמאי.

 

בנובמבר 2017, ביצעה חברת MVI סקר נפרד, שהצביע על כך שרולקס (Rolex), ג'ימי צ'ו וטיפאני נהנים מ"עמדות ההובלה החזקות ביותר" בקטגוריות המוצרים שלהן – שעונים, נעליים ותכשיטים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן