searching internet art 44

מהם התכשיטים שזוכים להכי הרבה חיפושים בגוגל?

מהו התכשיט שגולשים מחפשים הכי הרבה בגוגל? זו השאלה שעמה ניסה להתמודד מחקר שערכה חברת התכשיטים Karus Chains, על בסיס לא פחות מ-25 מיליון חיפושים בחודשים האחרונים.

 

והזוכה המאושר: צמיד Love של קרטייה, שאותו מחפשים מדי חודש בממוצע 353,840 פעמים. צמיד Love הוא צמיד בודד מזהב ורוד, צהוב או לבן, בעל סוגר של ברגים ש"נועלים" את התכשיט על פרק כף היד. התכשיט עוצב בשנות השבעים בניו יורק, לגברים ונשים כאחד.

 

כיצד הצליח הצמיד להביס את טיפאני (Tiffany’s), שלרוב מובילה דירוגים מסוג זה? התשובה היא ככל הנראה קיילי ג'נר (Kylie Jenner), או למי שלא מכיר – כוכבת הריאליטי "משפחת קרדשיאן", והבעלים של אימפריית איפור בהתהוות. ג'נר עונדת את הצמידים הללו לכל אירוע, ואף התוודתה כי אחד מהם "תקוע" לה על היד כבר ארבע שנים. כצפוי, לא מדובר בתכשיט זול במיוחד: מחירו של צמיד Love מתחיל ב-1,630 דולר, ועשוי להגיע ליותר מ-40,000 דולר לפריט.

 

הבאים ברשימת הפריטים הפופולאריים בגוגל הם טבעת אירוסין של טיפאני, (85,630 חיפושים בחודש), שרשרת לב של טיפאני (61,030 חיפושים), ועגילי סווארובסקי (Swarovski’s), עם 6,100 חיפושים.

 

פנדורה מביסה את מותגי-העל

המחקר בחן גם את נפח החיפושים של מותגי תכשיטים, וגילה שהמותג עם הכי הרבה חיפושים בגוגל הוא פנדורה (Pandora), עם 2,850,000 חיפושים בחודש. המותג הדני, שמוכר צמידי צ'ארם פופולאריים, מביס מותגי-על מבוססים שהגיעו אחריו ברשימה ובראשם טיפאני (2,400,000 חיפושים בחודש), סווארובסקי (2,233,000 חיפושים), וקרטייה (1,025,000 חיפושים).

 

בחלוקה לקטגוריות, תכשיטי יהלומים עדיין מושכים את מירב העניין. את הרשימה מובילות טבעות אירוסין, עם קרוב ל-14.5 מיליון חיפושים בחודש. אחריהן ברשימה עגילי יהלומים, שרשרות זהב וצמידי צ'ארם, עם כמה מאות אלפי חיפושים לכל פריט.

 

לסיום, בחן המחקר גם אילו מותגים ופריטים של תכשיטים לגבר מובילים את החיפושים בגוגל. הפריט עם הכי הרבה חיפושים הוא טבעת נישואין, עם כ-310,000 חיפושים בחודש, ולאחר מכן שרשרת זהב (95 אלף חיפושים), חפתים (26,700 חיפושים), וצמיד עור (14,800 חיפושים). המותגים הפופולאריים ביותר הם קרטייה (18,810 חיפושים), טיפאני (15,730 חיפושים), Miansai (כ-11,320 חיפושים) וטריטון (Triton), עם 11,190 חיפושים.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן