pavilion1

הכרחי לשמור על קשר לאחר תערוכה

עברו שבועיים מאז חזרתם מהתערוכה. השלמתם את המשימות שנותרו, תמחרתם את הסחורה החדשה והצגתם אותה במקום המתאים. ערכתם תצוגה פרטית בפני לקוחות נבחרים, העליתם לאתר ולפייסבוק תמונות מהנסיעה ואם יש לכם בלוג – כבר פירסמתם וקידמתם בו את הפריטים החדשים והסיפורים מהאירוע.

 

מה נותר? זה כל מה שצריך לעשות? ממש לא, יש עוד משימה חשובה. תקשורת עם אנשי הקשר החדשים שהכרתם בתערוכה היא עניין חשוב. אחרי הכל, זו אחת הסיבות שבגללן הגעתם לתערוכה, לכן אסור לשכוח שזוהי משימה חשובה.

 

הוציאו את כל כרטיסי הביקור שאספתם בתערוכה וארגנו אותם בשלוש ערימות: הראשונה לדברים שאתם מאוד רוצים לעסוק בהם מיד, השניה לדברים שאולי תקדישו להם תשומת לב בקרוב והשלישית היא ערימת ״בשביל מה לקחתי את הכרטיס הזה?״

 

שילחו מייל מפורט לכל השמות בערימה הראשונה. הביעו עניין במוצר או בשירות ובקשו מידע נוסף. הם פגשו אלפי קונים וסביר שיצטרכו תזכורת קלה למי אתם, כך שכדאי לכלול מידע על האינטראקציה שהיתה לכם בתערוכה. זו עשויה להיות תחילתה של מערכת יחסים ארוכה, אז הקדישו לכך תשומת לב.

 

לערימה השניה אפשר להשתמש בתבנית יצירת קשר קבועה. זה יכול להיות משהו פשוט כמו ״היי, כאן דוד מחברת אבג. יש לי חנות תכשיטים בעיר זו וזו. נהניתי לפגוש אותך בתערוכה. אני עשוי להתעניין במה שאתה מציעה בעתיד הקרוב, אז כלול אותי בבקשה ברשימת התפוצה שלך. נא שלח לי קטלוג לכתובת המצורפת״. העתיקו והדביקו כל פניה למייל נפרד וכך תימנעו מהעברה אוטומטית של המייל שלכם לספאם.

 

בערימה השלישית אפשר לטפל במספר דרכים: זרקו כרטיסים שלקחתם רק מתוך נימוס. אם אינכם בטוחים לגבי כרטיס כלשהו, שילחו לאיש הקשר מייל זריז ובקשו מידע נוסף; זה עשוי להיות משהו שממש עניין אתכם ופשוט פרח מזכרונכם. אם יש כתובת אינטרנט על הכרטיס – היכנסו לאתר, אולי תיזכרו במה מדובר.

 

מבוסס על מאמר שפורסם ב-Jewellery Net Asia.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן