טבעת יהלומים של רוגל יהלומים

נעים להכיר: רוגל יהלומים

רוגל יהלומים הנה חברה משפחתית, דור שני בעסקי היהלומים. עם קרוב ל-40 שנות ניסיון בתחום התכשיטנות והיהלומים, העיצובים יוצאי הדופן והיהלומים האיכותיים מבית רוגל שבו את ליבם של אוהבי תכשיטים ויהלומים בארץ ובחו"ל.

 

הסיפור של רוגל יהלומים

בשנה הבאה תציין רוגל יהלומים 40 שנות פעילות, הסיפור של רוגל הוא הסיפור של אבי רוגל ז"ל, אשר בשנת 1976 אחרי הכשרה כלוטש מקצועי החליט להקים מפעל לליטוש יהלומים ולמעשה היה בין הראשונים לפתוח מפעל לליטוש יהלומים בדרום תל אביב, לימים העסיק המפעל מעל 100 עובדים.

אהבתו ליופי לדיוק ואסתטיקה לא הסתיימה בחיתוך יהלומים מושלמים. אבי, בהיותו אומן, צייר ויוצר, החל לצייר דגמי תכשיטים להנאתו, וכך החל סיפור האהבה בין רוגל יהלומים לתכשיטי יהלומים.

צמיד של רוגל יהלומים
צילום:רוגל יהלומים

 

 

מסורת של מצוינות
הייחוד ברוגל יהלומים הוא שמשחר העשייה המיקוד תמיד היה ביהלומים ברמות חיתוך מצויינות, אז וגם היום רוגל יהלומים מקפידה על שימוש ביהלומים היפים ביותר. אנשי המקצוע של רוגל יהלומים ידועים בהיותם רבי אומן, וכך מהיהלום ועד התכשיט נשמרת המסורת של המצוינות.

 

עיצוב מקורי וייצור ישראלי
את רוב תכשיטי החברה מייצרים בישראל , תחת הקפדה על תהליכי ייצור ובקרת איכות קפדנית. בנוסף ישנו קו מוצרים יוקרתי אשר מיוצר באיטליה.

תליון של רוגל יהלומים
צילום: רוגל יהלומים

ברוגל יהלומים פועל צוות מעצבים ישראלים העמל על פיתוח קולקציות תכשיטים מספר פעמים בשנה. מה שמתחיל מרעיון או רישום מהיר מתגבש לכדי עיצוב תכשיט מרהיב. המותג רוגל מתמקד בעיצובים על זמניים, קלאסיים ומרגשים המשדרים יוקרה ואלגנטיות. אמנם התקדמנו דור, אך הסיפור של רוגל רק מתחיל. בהנהלתה של שלומית רוגל המותג רוגל יהלומים עבר שינוי נרחב בשנים האחרונות ושינה פניו בכדי להתאים לקהל הלקוחות הפרטיים הרבים ששמעו אודותיהם ופוקדים את הסטודיו מדי יום.

 

"שוק תכשיטי היהלומים בהחלט השתנה", מספרת שלומית רוגל מנכ"לית החברה, "לקוחות היום מעוניינים לקבל את המוצר הטוב היותר במחיר הטוב ביותר, האינטרנט מספק לצרכן ידע נרחב והוא מגיע עם דרישות מאוד ספציפיות לגבי טיב היהלומים, אני מוצאת שדווקא מהסיבה הזאת יש לנו יתרון שכן מלאי היהלומים שלנו תמיד מתחדש ביהלומים איכותיים״.

 

לגבי ההתפתחות שעבר המותג רוגל מספרת שלומית: "העבודה עם לקוחות פרטיים שונה מאוד מהעבודה עם סיטונאים ובעלי חנויות ולמעשה הרבה יותר מהנה, הזכות להכיר בחור צעיר הקונה את היהלום הראשון לזוגתו היא יוצאת דופן, שכן במעמד הזה התכשיט של רוגל נקשר בסיפור האהבה שלהם ומתחיל גם קשר נהדר עם כל המשפחה אותה אנחנו מלווים בחתונה, בימי הולדת, בלידות ובכל האירועים המשמחים, ומה כיף יותר מלהיות מוקף בשמחות של אנשים שאתה מכיר?״.

 

 

צפו בתמונות של רוגל יהלומים

לאתר החברה

עקבו אחרי חברת החודש של מכון היהלומים הישראלי

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן