יהלום בליטוש לב של ריגנט

מתרחבים לשוק האמריקאי: JCK לאס וגאס היא התחנה הראשונה ליהלומי ריג׳נט

רוני איתני, נשיא יהלומי ריג׳נט בע״מ, המציג לראשונה בתערוכת JCK לאס וגאס (JCK Las Vegas), מספר בראיון בלעדי למכון היהלומים הישראלי על תקוותיו ותשוקותיו לגבי התערוכה.

 

״אני יודע ש-JCK תהיה הזדמנות טובה ומצפה לפגוש כמה קונים רציניים״.

 

 

רוני איתני עם זוג יהלומים של ריג'נט
צילום:Regent Diamonds

רוני איתני הוא איש רציני. דור ראשון ליהלומנים, איתני פתח את יהלומי ריג׳נט – המתמחה ביהלומים איכותיים ברמה גבוהה – לפני 30 שנה. הוא בחר להתמקד בשוק שהוא מכיר לעומק: דרום-מזרח אסיה.

 

לפני שהקים את החברה בישראל, איתני חי כמה שנים באסיה והכיר את האיזור היטב. לאחר שקנה יהלומי גלם מאפריקה ורוסיה, החל לייצר אבנים גדולות בישראל עבור שווקים בדרום-מזרח אסיה והודו. איתני ידע מה לקוחותיו רוצים והתמקד ביהלומי 3 קרט ומעלה, הן עגולים והן פנסי.

זוג יהלומים מלוטשים של ריג'נט
צילום: Regent Diamonds

 

בתוך כמה שנים ריג׳נט ביססה לעצמה מוניטין של יצרנית גדולה וספקית אבנים גדולות להונג קונג, סין, אינדונזיה, מלזיה, טיוואן, הפיליפינים ותאילנד. החברה, המציגה ארבע פעמים בשנה בהונג קונג, בתאילנד ובמומבאי, ידועה במחיריה הסבירים, בשירות אמין ומהיר ובקיום יחסים הדדיים מועילים לטווח ארוך.

 

פריצה לשוק האמריקאי
כעת איתני אומר שהוא חש שעליו להתחרב לשוק האמריקאי הענק. לכן יציג השנה לראשונה בביתן היהלומים הישראלי בתערוכת JCK: ״"אין לי הרבה ניסיון בארה"ב. בעבר מכרתי אבנים גדולות רבות שהיו מיועדות לשוק האמריקאי, אבל הכל נעשה באמצעות מתווכים. בשנה שעברה, חבר אפילו לקח כמה מהאבנים שלי למכירה בתערוכה. בדקתי את המצב ואני מוכן לפרוץ לשוק האמריקאי במכירה ישירה. הצעד הראשון שלי הוא להציג ב-JCK״.

כפי שכבר הובן, איתני הוא מקצוען ולכן, לפני שיגיע לתערוכה, יש בדעתו להתכונן, לערוך מחקר על לקוחות פוטנציאליים ולפנות אליהם מראש.

לדבריו, הוא יודע שיש לו אבנים יחודיות שמתאימות מאוד לשוק האמריקאי. הוא מתכוון להביא איתו לתערוכה כמות רבה של סחורה. לדוגמה, הואו יציג זוג יהלומים אובליים זהים, כל אחד במשקל 10 קרט, כמו גם זוג יהלומים בליטוש אמרלד, ששוקלים גם הם למעלה מ-10 קרט כל אחד. בנוסף, יביא זוג יהלומים בצורת אגס, במשקל 5 קרט כל אחד. הוא יביא גם יהלום צבעוני בצבע צהוב בהיר ובליטוש לב, שמשקלו 20.88 קרט.

 

איתני יודע שאלה הם יהלומים מיוחדים מאוד. ״זו לא משימה קלה למצוא זוג תואם של יהלומים גדולים. יש בשוק מחסור ביהלומים גדולים וזוגות הם עניין נדיר אף יותר״.

 

למרות שזו תהיה החשיפה הראשונה שלו ב-JCK, איתני בטוח בהצלחתו: ״אני לא מצפה לכבוש את אמריקה. אני יודע שלוקח הרבה זמן לבנות קליינטורה, ליצור קשרים המבוססים על אמון. אני מקווה לבנות תשתית של לקוחות עבור הסחורה שלי. אני מחפש קמעונאים ומעצבים יוקרתיים עצמאיים, שמחפשים מוצרים מיוחדים. אני יודע שתערוכת JCK תהיה הזדמנות טובה, ואני מצפה לפגוש כמה קונים רציניים״, אמר.

 

 

 

 

בקרו את יהלומי ריג׳נט בביתן B5683 בתערוכה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן