las vegas antique

יהלומי RDS ב-JCK לאס וגאס: אבנים מיוחדות במחירים מיוחדים

 

איתי רביע מיהלומי RDS בע״מ בילה את 12 השנים האחרונות בשיפור מומחיותו בשוק היהלומים האמריקאי. למעשה שווקי היהלומים, משום שבסיס לקוחותיו נמצא בכל רחבי ארה״ב והוא מתייחס לכל אחד כאל יחיד ומיוחד.

 

מאז 2003, כאשר הצטרף אל אביו, דב רביע, כמייסד החברה, הוא נוסע לארה״ב לבקר לקוחות מספר פעמים בשנה – ״חורש את המדרכות״ ב-8-10 מדינות בכל פעם. כתוצאה מכך, RDS בנתה קליינטורה מרשימה בכל המדינה – במרכזים גדולים ובערים קטנות מחוף אל חוף. הלקוחות שלהם הם סיטונאים וחנויות מקומיות קטנות, רובם מהקטגוריה העליונה. הם הצליחו לשרת את הלקוחות הללו במשך שנים והדבר מעניק להם יתרון חשוב.

 

 יהלומי RDS בתערוכת לאס וגאס
צילום:RDS

 

יתרון נוסף הוא רמת השירות האישי שהחברה המשפחתית הזו מציעה. הם מתגאים בהיותם כנים – תמיד מספקים את התיאור המדויק ביותר של היהלומים שלהם, של צבעם, ניקיונם, יצורם, הברק והניצוץ שלהם. יתרה מכך, RDS מתייחסת אל כל לקוח כאל שותף ומתחייבת לספק את כל צרכיהם גם כאשר אלה משתנים.

 

RDS מייצרת וסוחרת יהלומים בליטושי פנסי ועגולים במשקל 0.50 קרט ומעלה, רובם מרובעים, אבל כוללים גם ליטוש פריננס, רידאנט, כרית ואמרלד. הם מוכרים רק את היהלומים המצוינים ביותר, רובם עם תעודות גמולוגיות. בנוסף לארה״ב, החברה מוכרת גם ללקוחות ותיקים באירופה.

 

 

לאור התמקדותם בשוק האמריקאי ובאופן ספציפי בקמעונאים, JCK לאס וגאס (JCK Las Vegas) הפכה עוגן עבורם. זה המקום שבו הם יכולים להיפגש עם הלקוחות שלהם לפחות פעם בשנה, והמקום שבו לקוחותיהם יודעים שיוכלו למצוא אותם.

 

"JCK היא הפרסומת שלנו. אלה פניו של העסק שלנו״, מסביר איתי רביע, ומוסיף שהחברה מציגה רק בתערוכה זו ותמיד עושה זאת במסגרת ביתן היהלומים הישראלי, המאורגן על ידי מכון היהלומים הישראלי (IDI). החברה מציגה בתערוכה מאז 2007.

 

 זוג יהלומים של RDS
צילום:RDS

השנה, ציין רביע, RDS תציג סחורה במשקל 0.5-10 קרט. ״הסחורה שלנו מותאמת במיוחד לשוק האמריקאי. אלה אבנים מרשימות ויפהפיות, אבל הצבעים והניקיון מאפשרים לנו להציע מחירים טובים מאוד״, ציין. האבנים המיוחדות שיציעו, כולן במחירים מיוחדים לתערוכה, כוללות:
הכנה לטבעת – במרכזה יהלום 10 קרט בליטוש כרית המוקף בזוג אבני טרפז במשקל כולל של 3.32 קרט. המחיר המיוחד לתערוכה: 100,000 דולר.
זוג יהלומים עגולים במשקל 4 קרט כל אחד, שמתאימים לעגילים. מחיר: 44,000 דולר.
הכנה לעגילים, כל אחד כולל יהלומים 1 קרט עגול, עם יהלומים אובליים תלויים במשקל שלושה קרט.

 

לפני JCK, החברה נהגה ליצור קשר עם לקוחותיה ולברר האם הם באים לתערוכה. בנוסף לפגישה עם לקוחות, הם יחפשו אנשי קשר חדשים באירוע. "לקוח או שניים חדשים טובים, שנוכל לעבוד איתם כל השנה, יהפוך את זה לאירוע מוצלח עבורנו״, הסביר רביע.

 

 

מי שתסייע לאב ולבן בדוכן תהיה האם, סמדר רביע, מעצב וקמעונאית תכשיטים ישראלית. ״התובנות של אמא שלי לא תסולא בפז בכל הנוגע לשיחות עם קמעונאים. היא מדברת בשפה שלהם. היא יכולה להביט באבן ולומר לך בדיוק מה סיפורה״, אמר הבן.

 

 יהלום עגול של RDS
צילום:RDS

רביע מצפה שהתערוכה הקרובה תהיה עמוסה במבקרים. ״אי הוודאות בשוק גורמת לרבים לרצות לאן התעשיה הולכת והם יבואו כדי לברר מה קורה. זה טוב למציגים. תעבורה רבה פירושה שיהיו לנו הזדמנויות רבות ליצור קשרים חדשים. אנחנו רוצים ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ולחזק את מערכות היחסים שלנו עם לקוחות קיימים״, ציין והוסיף בחיוך: ״כמובן שאנחנו גם מקווים למכור. אנחנו תמיד מתמקדים במכירה ועל הובלת העסק קדימה״.

 

 

RDS תפעל בביתן היהלומים הישראלי, בדוכן B5674.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן