יהלומים מלוטשים של פלומה

יהלומי פלומה מעמידים עצמם לשרות הלקוח

יהלומים פלומה היא חברה ליצור יהלומים אשר מתמחה ביהלומים בגדלים של מ 1 קארט עד 30 קארט. 30 שנות נסיון הציבו את החברה כאחת החברות המובילות בתחומה. יהלומי פלומה היא חברה משפחתית בבסיסה אשר מושתת על שקיפות אהבה למקצוע ודאגה ללקוחות.

 

 

הסיפור מאחורי תהליך יצור היהלומים מתחיל בחיפוש הבלתי פוסק אחר הגלם הטוב ביותר בעולם. שנים של ניסיון בחיפוש ומיון גלם, בשילוב עם מערכות יחסים ארוכות שנים עם ספקי גלם, נסיעות בלתי פוסקות סביב הגלובוס על מנת למצוא את הגלם הטוב ביותר. כל זאת על מנת ליצור את היהלום המושלם עבור הלקוחות שלנו.

 

עיבוד יהלום פלומה
צילום:PALOMA

אנחנו רואים זאת כזכות, להיות חלק משרשרת "תהליך קימברלי" המבטיח שיהלומי גלם מגיעים מאזורים נטולי קונפליקט. לאחר שהגלם מגיע למשרדינו מתחיל תהליך הניקוד והליטוש. כצוות אנחנו מעצבים כל יהלום לכדי שלמות, תוך התחשבות בדרישות הלקוחות וצורכיהם.

 

 

תהליך הליטוש מתרחש כולו בישראל תחת עיניה הבוחנות של מחלקת הגלם בחברה. הליווי הצמוד לאורך כל התהליך הייצור מבטיח יהלומים מושלמים פעם אחר פעם.

 

 

היהלומים שלנו לא רק גורמים לתכשיטים לבלוט מעל השאר, אלא הופכים כל תכשיט ליחיד ומיוחד. אנו לא מופתעים שלקוחותינו מרוצים מהיצור שלנו ותמיד חוזרים ודורשים את היהלומים המושלמים לעצמם פעם אחר פעם.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן